­­­­­­AdWords sau SEO, care este solutia potrivita pentru tine?

No Comments

Daca aveti un brand nou-nout pe care doriti sa il promovati in mediul online atunci mai mult ca sigur v-ati pus intrebarea, AdWords sau SEO? In cadrul acestui articol, iti vom explica exact care este diferenta dintre cele doua si care este alegerea perfecta pentru a fi sigur ca brandul tau va avea un avantaj in fata competitiei inca de la bun inceput.

Inainte ca websiteul tau sa fie public, trebuie sa verifici daca l-ai optimizat corect din punctul de vedere al lui Google. Astfel, daca ai respectat toate regulile SEO, motorul de cautare va fi mai inclinat sa te ajute sa urci in lista lui de rezultate mai rapid decat competitia. Continutul care va fi publicat pe websiteul tau trebuie sa fie realizat astfel incat sa respecte o strategie de cuvinte cheie, termeni care sunt folositi de catre utilizatorii motorului de cautare pentru a ajunge la rezultatele pe care si le doresc, dar care sa fie realizat si intr-un mod relevant subiectul de discutie. Google nu numai ca va observa ca pe website-ul tau este prezentat intr-un articol de 1000 de cuvinte, acesta va incerca sa inteleaga mai bine si modul in care tu ai tratat subiectul, daca pe langa cuvintele cheie pe care le-ai targetat, acesta va incerca sa descopere si cuvinte cheie adiacente. Spre exemplu, daca brandul tau vinde ceasuri inteligente, va trebui sa realizezi un articol care sa contina atat cautarile pe sintagmele “ceas inteligent”, “ceasuri inteligente” cat si “smartwatch”, “smartwatch ieftin”, “cum aleg un smartwatch” etc. Astfel Google va intelege ca tu tratezi subiectul in detaliu si ca ai depus efort pentru a scrie un articol care sa permita utilizatorului sa afle toate informatiile necesare despre subiectul pe care acesta il cauta.

Pe langa continut, SEO se refera si la cat de curate sunt link-urile tale interne, la cum este realizata structura de pagini in site, la viteza cu care acesta se incarca si la lipsa erorilor interne 404.

SEO implica foarte mult efort, cladirea unei strategii eficiente inainte si rabdare, un website nou nu va fi in primele rezultate ale lui Google din prima luna, aceasta pozitie mult dorita se obtine in timp. Dar, folosind AdWords, puteti sa atingeti aceasta pozitie inainte ca SEO sa isi intre in puterile sale depline. Acestea au un punct de plecare comun, strategia de cuvinte cheie. Doar ca in cazul AdWords, veti putea realiza grupuri de reclame care sa apara in primele rezultate ale Google daca acestea vor fi concepute conform regulilor gigantului motor de cautare.

AdWords va aduce rezultate rapide, va poate genera un trafic bun si chiar si conversii inca de cand iti lansezi noul brand in mediul online. Dar aceste beneficii sunt dependente de bugetul tau, odata ce vei inceta sa mai investesti in AdWords, este pozibil ca acestea sa dispara.

Solutia perfecta pentru promovarea noului tau brand este imbinarea perfecta a acestor doua strategii. Un echilibru intre acestea iti va permite sa generezi leaduri noi intr-un timp scurt, iar pe viitor odata ce Google va observa relevanta websiteului tau, acesta va fi primul in rezultatele lui organic, natural!

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment