10 tipuri de Paid Search si cele mai bune practici PPC pentru anul 2019

No Comments

 

Examinati noi functii in anunturile Google

Un alt an, alt termen Google.

Toti agentii de publicitate Google Ads trebuie sa treaca la noua experienta publicitara ce va introduce o serie de caracteristici exclusive disponible doar in cazul adoptarii noii experiente:

–         Extensii de promovare: produse de prezentare cu un discount in dolari sau procentual. Acestea pot fi adaugate in cont la nivel de grup de anunturi. Aceasta este o optiune excelenta pentru agentii de publicitate care utilizeaza sitelink-uri sau copiaza anunturi pentru promotii. Extensiile de promovare se remarca mai mult si se bucura de un “cupon”.

–         Ajustari ale sumelor licitate pentru apelurile telefonice: majorarea ajustarilor sumelor licitate pentru anunturile cu extensii de apel pot determina difuzarea acestor anunturi mai frecvent. Verificati numarul de afisari ale anunturilor si de afisari ale apelurilor pentru a vedea daca acest lucru este necesar.

–         In afara campaniilor video stream: anunturile video numai pentru dispozitive mobile sunt difuzate in afara Google si YouTube numai pe site-urile sau aplicatiile partenere.

 

Testati platformele noi

Testarea canalelor platite noi este una dintre cele mai importante practici pe care trebuie sa le cunoasteti.

Iata cateva alte platforme de publicitate care trebuie luate in considerare si incercate:

–         LinkedIn: cea mai potrivita pentru directionarea profesionala si de afaceri.

–         Pinterest: produse, servicii, bunuri de consum, avand target-ul tinta pe femei.

–         SnapChat: Demografice mai tinere (13-35), anunturi video, instalari de aplicatii, filtre, lentile.

 

Preferinta mobila

In decursul anilor, s-a putut observa o crestere a volumului de cautari pe dispozitivele mobile. Este timpul sa personalizati experienta anunturilor mobile, acest lucru depasind cele mai bune practice PPC.

Operatorii PPC care ignora optimizarea pentru dispozitivele mobile vor ajunge sa iroseasca bugetele platite, pierzand astfel oportunitati de a ajunge la piata tinta.

Incepeti prin evaluarea volumului de trafic provenit de la dispozitive mobile in PPC. O diagrama simpla este disponibila in noua interfata Google Ads pentru a obtine instantaneu indicia de performanta pe dispozitive. Anunturile Bing ofera o vizualizare similara.

Aceste date pot fi analizate la nivel de campanie pentru a determina daca suma licitata ar trebui ajustata in functie de dispozitiv.

Incercati sa efectuati modificari in trepte de 10 procente sau la un nivel mic pentru a determina modul in care modificarile ar putea afecta linia de jos.

 

Testati functiile noi

Mai devreme in acest articol, se aflau in discutie cateva caracteristici noi pe care ar trebui sa le analizati in anunturile Google 2019: Extensii de promotii si campanii video out stream.

O alta caracteristica noua cu un impact mai mare decat cele doua este Reteaua de publicitate in anunturile Bing . Acesta este alimentat de AI si poate adauga o crestere in campaniile dvs. curente de cautare.

Secretul este analiza a miliarde de semnale de intentii ale publicului de la proprietatile Microsoft (inclusiv miliarde de cautari Bing, MSN, Outlook, Skype si LinkedIn), care au ca rezultat listele de piata relevante, care pot ajunge la utilizatori exact in momentul cautarii pentru a face o achizitie.

Cand navigati peste 200 de categorii de pe piata, veti vedea de asemenea o dimensiune a listei utilizatorilor, care este vitala pentru planificare.

 

Audiente integrate cu cautarea

De ceva timp ne-am limitat la cuvantul cheie din motoarele de cautare.

Dar acum avem posibilitatea de a stratifica directionarea si demografia publicului, pentru a rafina in continuare acele campanii de cuvinte cheie.

O audienta este pur si simplu o lista de utilizatori care sunt grupati in functie de interese sau de comportamentul online.

Cunoastem segmentele de public ale anunturilor Bing, dar exista putine oportunitati de a verifica anunturile Google pentru a le testa in 2019:

–         Detaliile demografice detaliate: Starea civila, statutul parintilor, proprietatea, educatia, venitul gospodariei.

–         In-Market si intentia personalizata: Cautari si comportamente online de semnalizare de comportament.

–         Remarketing : vizitatorii site-urilor de publicitate ale agentii de publicitate si YouTube

Nota: aceasta variaza in functie de tipul de campanie si pare a fi actualizata frecvent, deci faceti acest lucru un punct de control regulat in gestionarea campaniei dvs. pentru toate platformele.

 

Aflati cum sa utilizati scripturile

Managerii PPC pot invata sa automatizeze sarcinile repetitive in conturile anunturilor Google, utilizand scripturi adaugate in cont.

Navigarea prin lumea scrierilor poate parea coplesitoare, dar un loc bun pentru a incepe este un post pe Jurnalul Motorului de cautare care furnizeaza cazuri si resurse pentru a incepe cu scripturile.

Din fericire, nu aveti nevoie de un doctorat in stiinta informatica, deoarece exista resurse online cu scripturi gratuite sau sablon. De asemenea, Google detine ateliere de lucru in intreaga tara pentru instruire.

 

Pregatirea pentru cautarea vocala

S-ar putea sa nu obtineti inca o cantitate mare de cautari vocale. In cazul majoritatii agentilor de publicitate acest lucru nu se intampla. Dar va fi important sa verificati tendintele din contul dvs. Fiti gata sa raspundeti la cautatorii de informatii de voce care cauta sau elimina cautarile irelevante.

Examinati aceasta activitate in mod regulat pentru a determina daca exista cuvinte cheie valoroase pe care sa le adaugati in cont sau ca o campanie noua.

De exemplu, daca observati mai multe cautari vocale de navigare, cum ar fi restaurantul sushi langa mine, va recomandam sa creati o campanie care sa vizeze persoanele care incearca sa va gaseasca, probabil cu anunturi si pagini de destinatie, cu acces usor la indicatii, ore si parcare.

 

Revizuirea bugetului pentru anul 2019

Unii agenti de publicitate se blocheaza intr-o rutina si uita sa revada si sa reevalueze distributia bugetelor lor.

Afla mai multe despre gestionarea unui buget al PPC si luati in considerare urmatoarele:

–         Care campanii au avut succes, avand un ROI pozitiv?

–         Exista trafic suplimentar de acaparat pentru a creste aceste rezultate pentru campaniile castigatoare?

–         Puteti aloca un buget suplimentar de la alte campanii cu performanta stellar mai micar?

–         Cum se realizeaza trecerea bugetului de la alte canale cu performanta stellar mai mica?

–         Puteti sa solicitati companiei sa investeasca mai mult in aceste rezultate?

 

Reevaluati modul in care raportati

Ati folosit acelasi raport vechi de ani de zile?

E timpul sa reevaluati metricii cheie esentiali ai PPC si sa inlocuiti sau adaugati aceste date in rapoartele dvs.

Atat anunturile Bing, cat si anunturile Google au modernizat recent paginile lor de ansamblu. Ambele au nevoie de lucru, dar pot oferi cateva grafice la indemana daca aveti nevoie de ele intr-o clipa.

Obiectivele dvs. in reevaluarea rapoartelor sunt:

–         Folosim inca sau nu aceste date?

–         Sunt informatiile pe care le folosim actionabile?

–         Ce metrici noi la care inca nu ne-am gandit trebuie sa adaugam?

 

Cautati colaborarea

Daca rotile PPC continua sa se roteasca spre nicaieri, este timpul sa renuntam si sa cautam resurse prietenoase si optiuni secundare.

O mare parte din abilitatile si stiinta pentru managementul PPC este o abordare individuala, astfel incat sa nu se poata ajunge in pana de idei.

Verificati carti electronice, expertii Twitter si publicatiile din industrie pentru resurse si sfaturi pentru a motiva planul dvs. din 2019.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment