4 Modalitati de a Construi un Algoritm Google Update pentru o Strategie SEO rezistenta

No Comments

 

 

Pe 3 iunie, Google a anuntat lansarea unei “actualizari a algoritmului de baza”, care avea sa fie lansata in ziua urmatoare.

CCN si Algo Update Fallout

Cel mai notabil, pentru site-ul de stiri criptocurrency, CCN raporteaza ca vizibilitatea lor organica a scazut cu 90%, prin urmare acestea sfarsind inchise.

In timp ce nimeni nu vrea sa vada alti oameni pierzandu-si slujba, “cererile lor de la Google” subestimeaza complexitatea algoritmilor Google, judecand in mod gresit modul in care actioneaza ca o afacere.

O sesiune de trei luni cu privire la actualizarile algoritmului – ce ar putea avea impact; Comunicari directe catre site-urile de stiri care urmeaza sa inregistreze scaderi substantiale in vizibilitatea organiza; O forta globala de lucru revizuind viitoarele actualizari ale algoritmului? Succes in realizarea acestui lucru!

Ulterior, a aparut traficul organic al CCN ce nu a fost lovit de un act aleatoriu Google, site-ul prezentand unele probleme.

Daca afacerea dvs. se bazeaza pe traficul organic, mai ales din doar doua pagini, jucati un joc periculos.

CCN a publicat un post ulterior, pentru a spune ca “se trezeste la viata”. Exista o serie de puncte generale pe care doresc sa le tratez in cee ace priveste starea actuala de cautare.

De asemenea, doresc sa prezint cativa pasi pe care profesionistii SEO le pot lua in considerare pentru a deveni mai rezistenti in fata actualizarilor algoritmice.

Google Monopolizeaza livrabilul Web-ului

In timp ce unele dintre recentele condamnari ale Google si modul in care acestea functioneaza sunt lipsite de argumentare, ele au un monopol nesanatos in controlul livrabilului web-ului, totodata fiind in crestere.

Sa aruncam o privire la cateva exemple din ultima vreme:

–         Editorii au fost mai mult sau mai putin fortati sa adopte un AMP, pentru a avea un traffic organic, ceea ce este in esenta un cadru Google;

–         Google sterge si publica continut din alte site-uri web in rezultatele cautarii, eliminand click-uri pe durata procesului;

–         O crestere de proportie de interogari informationale are acum un raspuns in cadrul SERP;

–         Google poate sa inlocuiasca etichetele canonice specificate de utilizator si sa indexeze o alta versiune a paginii;

–         Google rescrie meta titlurile si meta descrierile paginilor, pentru a se potrivi mai bine intentia utilizatorului;

–         Afacerile locale, postarile de locuri de munca, hotelurile, zborurile sunt toate gestionate acum de produsele Google.

Nicio stire dintre cele de mai sus nu va fi ceva necunoscut pentru majoritatea utilizatorilor, dar merita sa faceti un pas inapoi pentru a putea avea exact controlul pe care Google il are asupra livrarii continutului nostru.

Avand o viziune pur obiectiva a acestor jocuri de putere, este logic sa standardizam furnizarea de informatii prin intermediul obiectivului design-ului material al Google. La urma urmei, cine nu a beneficiat de pe urma unui snippet pentru a raspunde la o intrebare rapida?

Google a adoptat in mod eficient pozitia conform careia, in general, site-urile web nu pot avea incredere in furnizarea unor site-uri bine structurate si performante, cu semnale fiabile privind indexarea, internationalizarea si altele.

In schimb, Google incearca sa ocoleasca aceste probleme prin standardizarea experientei de cautare pe web si pastrarea utilizatorilor pe platforma lor.

Acest lucru este efficient, in ceea ce priveste experienta utilizatorului, dar din perspectiva SEO, suntem din ce in ce mai putini inapoi de la o sursa de trafic de care depind o multime de site-uri web.

Problema este ca Google nu are nici o concurenta reala, cand vine vorba de cautare, iar acest lucru nu este probabil sa se schimbe in viitorul apropiat.

Cum puteti minimiza impactul actualizarilor algoritmului?

As dori sa impartasesc cateva modalitati prin care site-urile web se pot incadra ca fiind mai rezistente la actualizarile algoritmului Google si mai putin dependente de traficul organic de la Google.

Creati un continut excelent

Recomandarile Google din urma unei actualizari a algoritmului de baza se pot simti ca o limitare, dar se recomanda sa nu fie trecute cu vederea. Da-le o sansa daca nu ai facut-o deja. Continutul este King ™.

La fel de important este pastrarea actualizarilor de algoritmi Google si a impactului acestora in topul prioritatilor. Exista posibilitatea de a ramane fixate pe acestia, atunci cand focusul este executarea unei strategii pe termen lung prioritara.

In cazul actualizarii algoritmului din iunie, da, trebuie sa fim constienti de faptul ca ne putem astepta la fluctuatii in traficul organic. Si da, ar trebui sa citim analizele autoritare care arata tendintele comune conduse de actualizare.

Cu toate acestea, aceste informatii ar trebui sa fie luate in considerare intr-o strategie de search pe termen lung, mai degraba decat sa ne plictiseasca si sa luam o serie de actiuni pe termen scurt pentru a incerca si a valorifica noi oportunitati sau a recupera rangurile pierdute.

Singura modalitate prin care veti beneficia de o actualizare a algoritmului principal este daca investiti intr-o abordare bine fundamentata pe termen lung pentru cautarile organice, care se angajeaza sa furnizeze site-uri performante care ofera vizitatorilor un continut de calitate si experiente valoroase.

Strategia de lunga durata, o mai buna alegere in detrimentul tacticii pe termen scurt

Este usor sa prezici modul in care strategiile SEO ar trebui sa arate in mod ideal, dar ce inseamna asta cand te confrunti cu realitatile dure ale unei actualizari de algoritmi, asemenea CCN?

Furnizarea site-urilor afacerii dvs. nu au fost complet rasturnata de actualizarea algoritmilor, aceste site-uri trebuind sa analizeze inainte de orice:

–         Cum este abordata cautarea;

–         Cum se poate executa o strategie care are mai multa longevitate si care poarta mai putin risc.

In cazul CCN, scalarea fortei de munca a unui site depinde de doua pagini pentru a livra cea mai mare parte a traficului organic. Nu Google este cel care a “ucis” CCN, ci planificarea slaba a acestora.

Ar putea fi prea tarziu, dar CCN ar fi trebuit si ar trebui sa planifice o strategie pentru a aborda urmatoarele aspecte:

–         Modalitati de reducere a proportiilor de traficului organic pentru paginile cele mai populare, concentrandu-se pe pretul bitcoin;

–         Tehnici de reducere a dependentei de trafic organic, prin construirea de trafic din alte surse;

–         Revizuirea abordarii lor privind legatura intre cladiri, sindicalizare si redirectionare.

Aceasta lista ar putea fi doar varful iceberg-ului, dar punctul cheie este reprezentat de problemele mult mai grave pe care CCN ar trebui sa le abordeze, ceea ce a contribuit probabil la scaderea pe care au vazut-o in urma ultimei actualizari a algoritmului de baza.

Da, Google ar trebui sa fie tras la raspundere si ar trebui sa lucreze in ceea ce priveste comunicarea transparenta cu comunitatea de cautare, dar asta nu scuza fundatiile slabe ale editorului pe care au construit afacerea.

Fii selectiv in legatura cu oamenii cu si pentru care lucrezi

Privind lucrurile din perspectiva individului, trebuie sa fim mai selectivi cu privire la site-urile la care am ales sa lucram si la afacerile cu care ne asociem.

Cand sunteti in cautare de noi oportunitati, indiferent daca este vorba de o organizatie interna, de o agentie, de contractare sau daca sunteti in cautare de noi clienti, trebuie sa evaluati afacerile potentiale si site-urile lor web, punand intrebari precum:

–         Cat de sustinute sunt site-ul si afacerea pe un flux de venituri?

–         Cat de volatila este principala sursa de venit a afacerii?

–         Cat de deschisa si flexibila este afacerea cand se afla in discutie implementarea de noi idei, recunoasterea si corectarea greselilor si sa-si modelarea strategiei intr-un mediu in schimbare rapida?

–         Are afacerea o viziune fezabila pe termen lung si site-urile lor sunt inca susceptibile in ceea ce privste oferirea de valoare in viitorul apropiat?

Colaborati cu alte departamente si luati o perspectiva mai larga

Viitorul SEO-ului va deveni doar inradacinat cu alte discipline.

Este tot mai important ca SEO sa colaboreze si sa inteleaga provocarile celorlalte functii de marketing si de afaceri implicate.

SEO se intersecteaza cu cautarea platita, CRO, UX, PR. Totodata, echipele de cautare trebuie sa aiba o viziune mai larga asupra locului lor intr-o organizatie, sa construiasca relatii de lucru puternice cu alte echipe si sa colaboreze cu ei pentru a construi fundatii mai sanatoase pentru afacere si a reduce dependenta lor de traficul organic si fluctuatiile acestuia.

Un astfel de exemplu, in cazul in care SEO ar putea avea o perspectiva mai larga, este cu rezultatele recent lansate FAQ:

Cu toate acestea, acest lucru ar putea fi perceput ca fiind un succes de catre alte echipe, deoarece raspunsul la o problema devine din ce in ce mai vizibil, putand sa raspunda mai rapid la intrebarea lor, fara a fi nevoie sa se faca click pe site-ul propriu-zis.

Pentru unele intrebari, aceasta ar putea fi o experienta mai buna pentru utilizatori, deoarece utilizatorii pot obtine un raspuns mai rapid si pot reduce numarul de interogari de asistenta care vin in urma unor intrebari (si a celor conexe).

Luand o viziune mai larga asupra succesului si ajustarii KPI-urilor, pentru a lucra alaturi de alte afaceri, putem construi site-uri web mai performante si intreprinderi digitale coerente care lucreaza pentru atingerea unui obiectiv comun.

Concluzie

Acest articol este departe de o lista exhaustiva de moduri in care site-urile si intreprinderile isi pot imbunatati imunitatea fata de actualizarile algoritmului, devenind mai putin dependente de traficul organic, ci mai degraba o contributie la o discutie in curs.

Desi trebuie sa tinem Google responsabil, trebuie sa ne indreptam eforturile spre construirea afacerilor digitale cu o planificare pe termen lung, afacerile care nu se bazeaza pe cutia neagra a unui tert.

Mai usor de zis decat de facut, dar trebuie sa ne straduim!

 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment