Instrucțiuni de urmat pas cu pas pentru a permite accesul partenerilor în Google Analytics
Google Analytics îți permite să acorzi accesul oricărui partener de afacere, astfel încât să îi poți transmite rapoartele în timp real sau să îi acorzi mai multe accesuri pentru a face lucruri precum monitorizarea conversiilor, modificarea setărilor și așa mai departe.
Acordarea accesului este cea mai solidă metodă de a partaja informațiile site-ului tău fără a-ți oferi datele de acces personale.
Fie că este vorba despre procesul de optimizare seo sau de analiza & optimizare al campaniilor google ads, Google Analytics este un instrument ce te va ajuta să îți scalezi afacerea la cel mai înalt nivel.
În acest articol, îți vom spune cel mai bun mod de a oferi acces partenerilor tăi.
Etape de urmat:
Etapa 1: Deschide setările în Google Analytics
Trebuie să fii conectat la contul Google Analytics și să alegi site-ul pentru care dorești să oferi acces.
Urmează să faci click pe opțiunea Administrator.
În prezent, vei vedea sub secțiunea Property sub-meniul Property Access Management care se va accesa. Vei observa că există 3 grade de acces: Account, Property, View.
Account: Permite clienților să adauge diferiți clienți, să adauge site-uri suplimentare și să conecteze informațiile AdWords și AdSense.
Property: Permite clienților să vadă rapoarte, să modifice rapoarte custom, să redirecționeze și să modifice setările pe un anumit site.
View: Permite clienților să vadă rapoarte, să adauge obiective și grupari de conținut.
În acest articol, îți vom spune cel mai bun mod de a permite cuiva accesul la site-ul tău din Google Analytics.
Pentru a face acest lucru, fă clic pe interfața de acces la proprietate din centru, sub secțiunea Proprietate.
Etapa 2: Adaugă permisiuni unui client
În prezent, vei fi nevoit să introduci e-mailul clientului căruia ai putea dori să îi acorzi acces. Poți seta permisiuni de Administrator, Editor, Analyst, Viewer sau None pentru client.
Pentru început, fă clic pe simbolul „+”.
Apoi faci clic pe „Add users” din acel drop-down meniu.
În cele din urmă, adaugi e-mailul de acces la care trebuie să partajezi accesul.
Poți alege să informezi printr-un e-mail de tip notificare fiecare client pe care îl adaugi. Apoi, în acel moment, faci clic pe butonul „Add”.
Acesta este modul în care se acordă acces asupra contului, dar și a datelor din Google Analytics. În cazul în care nu vă descurcați, ne puteți lăsa un mesaj și un membru din echipa ClickBrainiacs o să vă acorde tot suportul necesar.