Google Merchant Center este o platforma digitala unde magazinele online incarca date despre listele de produse atribuite anunturilor pentru potentialii clienti. In Merchant Center, oferiti si informatii despre magazinul dumneavoastra, livrare sau taxe.
Toate produsele pe care le vedeti cand efectuati o cautare pe Google au fost incarcate folosind Google Merchant Center.
Merchant Center serveste si ca sursa de informatii pentru listele de produse organice, neplatite, introduse recent de magazinele online in Google Shopping.
Odata ce contul a fost setat corect si s-a aprobat feed-ul de produse putem merge in Google Ads pentru a seta campanii google ads de tipul Performance Max.
Pasul 1
Acces la cont.
Conectati-va la contul dvs. Merchant Center.
Se face clic pe pictograma Settings.
Faceti clic pe Account access.
Pasul 2
Faceti clic pe albastru (+) pentru a adauga un utilizator
Pasul 3
Introdu adresa de e-mail (trebuie să fie un cont Gmail)
Va rugam sa adaugati example@gmail.com ca administrator.
Se face click pe Add user.
Pasul 4
Verificati-va accesul.
Poate fi necesar sa va conectati din nou la contul dvs. gmail pentru verificare.
Pasul 5
Niveluri de acces si notificari ale utilizatorilor.
Setati preferintele pentru utilizator.
Selectati Admin
Debifeaza ‘Product data alerts’.
Se face click pe Add user.
Acesta este modul in care se acorda acces asupra contului, dar si a datelor din Google Merchant Center.
In cazul in care nu va descurcati, ne puteti lasa un mesaj si un membru din echipa ClickBrainiacs o sa va acorde tot suportul necesar.