Ai un content bun, dar nu se bucura de un ranking bun? (3 lucruri pe care trebuie sa le faci)

  • January 25, 2018
  • Blog
No Comments

Cauti un subiect interesant, aloci timp suficient pentru documentare, iar rezultatul final consta intr-un content bun. Insa, Google se pare ca nu priveste lucrurile asa si pune articolul pe pagina cu numarul 4 in rezultatele de cautare.

Este frustant, nu-i asa? Din pacate, contentul in sine nu este intotdeauna suficient pentru a creste vizibilitatea site-ului.

Cei mai importanti factori de ranking pentru cautarile organice sunt:

– Numarul de linkuri ce duc spre site

– Cat de relevant este contentul pentru utilizatori

Chiar daca pentru optimizarea SEO conteaza enorm contentul si link-building-ul, cel mai important criteriu pentru Google ramane experienta utilizatorilor.

Ce aveti voi in plus de oferit utilizatorilor si motoarelor de cautare, iar competitia nu?

Iata 3 strategii pentru a urca continutul in rezultatele de cautare:

  1. Cunoaste-ti potentialul

Unul dintre motivele ce pot sta in spatele unui ranking nedrept consta in faptul ca lupti impotriva unor branduri deja consacrate.

Cum iti poti creste atunci vizibilitatea in cautarile organice?

Daca vrei sa scrii despre un subiect popular, imbraca-l sub forma  “Ghidul complet despre optimizarea SEO in 2018”. Realizeaza o documentare serioasa si ofera informatii relevante, pretioase, insight-uri pe care competitia voastra nu le ofera.

De asemenea, poti incerca sa impingi contentul incercand sa abordezi subiectul dintr-o alta perspectiva.

  1. Cum sa faci setarile pentru a obtine un ranking bun

Ai muncit din rasputeri la campania de link-building, contentul tau a avut o vizibiltate buna si utilizatorii au dat un share cu el.  Totusi, nu esti pe primul loc sau nici macar pe prima pagina.

In acest caz, asigura-te ca structura tehnica si ierarhica a site-ului tau se bucura de optimizarea necesara care sa ajute la rankarea continutului tau. Ce trebuie sa faci in acest sens?

– Imbunatates-te viteza paginii

– Ai grija ca website-ul tau sa fie responsive

– Repara linkurile stricate

– Asigura-te ca paginile sunt indexate

– Elimina continutul duplicat de pe website (daca aceasta exista).

  1. Optimizeaza continutul pentru utilizatori

Gandeste-te ca exista alte canale de marketing care se ocupa de vizibilitate. Scopul principal al unui content este de a oferi un raspuns relevant la intrebarile utilizatorilor (si sa declanseze reactia pe care o doresti de la ei).

Creioneaza un continut unic care sa ofere cat mai multe raspunsuri la intrebarile utilizatorilor si, in acelasi timp, sa le ofere solutii practice.

Pentru un ranking bun in cautarile organice, trebuie sa te pui in locul utilizatorilor (ce nevoie au, ce isi doresc) in momentul in care creezi contentul pe hartia digitala.

Continutul tau trebuie sa fie original si sa ofere acel plus de valoare pe care competitia voastra nu il poate furniza.

Daca realizezi un research pe cinste de cuvinte cheie, creezi campaniile potrivite de marketing si imaginatia ta este bogata, ai toate sansele sa creezi un continut ce va da peste cap calculele initiale, iar afacerea ta va deveni un brand de calibru.

 

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment