Ar trebui să ofere Google Algo rapoarte de actualizare?

Aproape in fiecare luna, industria SEO insista asupra faptului ca Google isi actualizeaza algoritmii. Insa nicio actualizare nu se intampla dincolo de testele si experimentele zilnice, care afecteaza un procent redus de utilizatori.

De ce ar trebui Google sa ofere un Weather Report?

Acest raport se potriveste misiunii Google – organizarea informatiilor lumii, pentru a deveni universal accesibile si utile.

Google afiseaza mai multe obiective pentru consola lor de cautare, printre ele enumerandu-se urmatoarele:

Monitorizarea performantei site-ului dvs. in rezultatele cautarii Google;
Monitorizarea si rezolvarea problemelor malware sau spam, astfel incat site-ul dvs. sa ramana curat.
Cel mai rau cosmar al unui editor web este acela de a pierde clasamentele intr-o actualizare a algoritmilor. Uneori motivul pentru care un site pierde clasamente este datorat altui site imbunatatit. Ar putea fi competitorul acestuia, care a devenit mai popular, astfel atragand mai multi utilizatori.

Daca un editor web ar putea exclude o actualizare, acestia ar putea sa se concentreze mai degraba asupra continutului propriu, in loc sa urmareasca o solutie la o actualizare care nu a avut loc niciodata. Aceasta este Google Search Console, asa cum afirma Google: un serviciu gratuit oferit de motorul de cautare, care ajuta utilizatorii sa monitorizee si sa isi mentina prezenta website-ului in rezultatele Cautarii Google.

Actualizarile algoritmilor Google majore sunt rare

Feedback-ul de la Google insista in mod expres ca actualizarile majore se intampla mai putin frecvent decat afirma utilizatorii.

Producatorii web depind de Google pentru informatii

In orice zi, Google face teste minore, putand introduce usoare modificari ale algoritmului. In momentul in care o noua actualizare este implementata, se poate observa ca o imbunatatire a clasamentului este lansata, aceasta afectand x% din interogari.

Algoritmul Weather Report ar putea fi benefic pentru Google

Acest lucru va ajuta Google, deoarece mai multi editori de site-uri web vor sti cand o schimbare va avea loc, putand oferi feedback util pentru Google. In momentul in care un editor ar pierde clasamentele, ar avea posibilitatea de a verifica Weather Report-ul. Acest lucru ar putea fi o oportunitate pentru Google pentru atentionarea utilizatorului in ceea ce priveste instructiunile motorului de cautare, putand chiar furniza si o lista de verificare pentru link-uri, continut, datele structurate si asa mai departe.

Extragerea de valoare din cunoasterea nimicului se intampla

Evident, Google nu va dori sa impartaseasca detalii specifice. Factorul benefic al acestei idei consta in lipsa necesitatii detaliilor specificate. De exemplu, “imbunatatirea clasamentului” ar putea fi o introducere a unei noi caracteristici AI, dar Weather Report-ul ar putea distorsiona acest detaliu in declaratia generica de “imbunatatire a clasificarii”. Valoarea consta in a sti ca a avut loc o imbunatatire a clasamentului.

Comunitatea SEO poate utiliza informatiile pentru a le servi mai bine clientilor. Clientii SEO fac parte din ecosistemul Google, astfel ca este in interesul Google sa primeasca cele mai bune sfaturi SEO.

Nu este in interesul Google ideea de razvratire a comunitatii in ceea ce priveste actualizarile false ale algoritmilor. Pastrarea comunitatii SEO si publicarea din umbra serveste doar perpetuarii zvonurilor negative despre Google.

Despre Noi

Suntem o echipa de oameni tineri dar pasionati de marketing online. Scopul nostru este sa livram cele mai bune strategii de marketing adaptate pentru fiecare business in parte.

Solicitati un 
Audit SEO Gratuit

Vrei sa afli care sunt motivele pentru care site-ul tau nu este in top 10 Google? Vrei sa stii ce ar trebui facut pentru a creste nivelul vanzarilor?

Mai multe articole

Lasati un Comentariu