Aspecte SEO ce raman valabile in 2018 – part I

  • January 3, 2018
  • Blog
No Comments

Sa ne intoarcem la esenta SEO, ce rezista de-a lungul timpului si ce functioneaza ca un evergreen.

Iata ce ne spun specialistii SEO la nivel international pentru optimizarea SEO in anul 2018.

1.”De-a lungului timpului, strategiile SEO au evoluat pentru a tine pasul cu schimbarile de algoritm si update-urile de la Google.
Insa unele lucruri nu se schimba, iar un factor ramane constant – Google s-a concentrat mereu pe content de calitate, relevant pentru utilizatori, usor de citit, ascultat si privit.

Un continut de calitate si care raspunde la nevoile utilizatorului reprezinta punctul principal de interes in algoritmul de ranking al lui Google. Acelasi principiu trebuie aplicat cand vine vorba despre optimizarea SEO la capitolul content.” Benj Arriola

2.”Daca stiti ce isi doresc sau de ce au nevoie clientii vostri si le oferiti acest lucru, veti avea mult de castigat la capitolul SEO in 2018, dar si pe viitor. Exista un singur algorithm ce conteaza cu adevarat – Clientii vostri. Inimile lor, sufletele lor si creierele lor”. Seth Besmertnik

3.”SEO in 2018 inseamna procesul de a-i ajuta pe robotii-paienjeni si algoritmii Google sa dobandeasca accesul maxim, intelegerea deplina si increderea ca pagina voastra este cea mai buna alegere pentru cautarea efectuata de utilizator.

De fapt, in esenta, tine de a-i ajuta pe cei care cauta ceva, sa gaseasca continutul vostru si sa realizeze asta intr-o maniera care sa le confere increderea “ca au gasit ceea ce cautau”. Alan Bleiweiss

4. “SEO inseamna sa le oferi utilizatorilor o experienta pozitiva de continut la momentul potrivit, in calatoria lor online pe diferite platforme si de pe diferite dispozitive.” Winston Burton

5.”Sa intelegi ce este relevant pentru SEO in ziua de astazi presupune mai mult decat simpla intelegere a unei cautari. Firesc, nu toti oamenii pot fi ingineri cand vine vorba despre cautari, iar acest lucru poate fi simplificat prin intelegerea scopului de baza a ceea ce este un motor de cautare.

Da, este vorba despre rezultate relevante, insa lucrurile sunt mai profunde de atat. Mai mult ca oricand, trebuie sa ne cunoasteam publicul-tinta:
Cine sunt ei
Ce cauta
Cand cauta
De ce cauta
Unde cauta
Cum cauta

Nu sunt notiuni noi, insa au devenit acum si mai vitale. Daca pana acum obtineam rezultate daca ne concentram pe unul sau doua elemente din lista de mai sus, acum va trebui sa le cuprindem pe toate”.  Doc Sheldon Campbell

Exista o vorba inteleapta care spune “Remember the basics”. Speram ca astazi te-am ajutat cu informatii utile despre optimizarea SEO in 2018, iar in strategia ta pentru SEO in 2018 sa combini elementele de baza cu noutatile din domeniu.

Aveti putintica rabdare, maine revenim cu partea a doua!

 

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment