Articole si Accesorii pentru Petreceri

Magazin Online cu Accesorii pentru Evenimente si Petreceri.

Magazin Online cu Accesorii pentru Evenimente si Petreceri. Cuprinde peste 5000 de produse, iar printre cele mai importante regasim:
baloane, flori, accesorii, plante uscate, trandafiri din sapun, fructe artificiale, costume pentru petreceri, ornamente si multe multe accesorii.

 

In luna August 2022, cu un buget de 8057 LEI, am reusit sa inregistram vanzari in valoare de 348518 LEI.

Datele din Google Ads pe o perioada 12 Luni

Provocare

Provocarea pe care ne-a lansat-o clientul a constant in aducerea a minim 600 de comenzi/luna cu un buget maxim de 8000 de lei, in plina pandemie ,in Octombrie 2020.

Ni s-a parut un challenge adevarat din partea clientului si am Batut palma.

Solutia

  • Primul pas a fost realizarea unui keyword research prin care am identificat toate oportunitatile de crestere
  • Am trimis recomandari pentru dezvoltarea arhitecturii site-ului
  • Am trimis recomandari seo on page pentru optimizarea Meta Elementelor SEO (Titles, Descriptions, H1)
  • Am trimis recomandari seo pentru optimizarea internal linking-ului.
  • Am continuat cu un studiu al principalilor competitori din piata pentru a identifica range-urile de preturi si pentru a distribui produsele pe custom label-uri in functie de profitabilitate.
  • Am creat si optimizat feed-ul de produse punand mare accent pe Titlurile, Descrierile si Imaginile folosite.
  • Am luat decizia de a folosi un Mix de Campanii Google Ads compus initial din Standard Shopping si Campanii Dinamice de Search  defalcate pe Mobile si Desktop.
  • Ne-am folosit in prima faza de Campaniile Standard Shopping deoarece aveam un control mai mare pe licitatii, dar si pe termenii de cautare.
  • In primele 3 luni am inceput cu un buget de 2500 – 3500 de Lei care a fost crescut usor catre 8000 de lei pe parcursul a 8 – 10 Luni.
  • In luna Septembrie 2022, Campania de Smart Shopping a fost upgradata catre Performance Max

Rezultate

  • In Q4 din 2020 (Octombrie – Decembrie) am reusit 438 de conversii din Campania de Shopping si 345 de conversii din campaniile de search cu un ROAS de 11.82
  • In Luna Ianuarie 2021, campania de Standard Shopping a fost upgradata in Smart Shopping si Campaniile de Search au trecut pe Target CPA.
  • Am efectuat in continuare actiuni de optimizare pe feed ce au constant in: Alocare produse pe custom labels, excludere produse care nu converteau si/sau converteau la costuri mari.
  • In campaniile dinamice de search am exclus termenii de cautari irelevanti si paginile de produse care nu converteau si/sau converteau la costuri mari.
  • In Q3 din 2021 (Iulie – Septembrie) am reusit sa obtinem 2367 conversii din Campanile de Shopping si 1051 de conversii din campaniile de search cu un ROAS de 21.74.  Media pe luna a fost de 1139 de comenzi, ceea ce inseamna aproape 2X fata de KPI-ul stabilit de client.
  • Apogeul a fost ating in luna August 2022: cu un buget de 8057 am reusit sa scoatem urmatoarele rezultate: 1743 comenzi , CPA: 4.62 RON, Revenue: 348518 LEI, ROAS: 43.26

Evolutie Conversii

Evolutie Conversii Google Ads EleFunStore

Evolutie Vanzari

Evolutie Profitabilitate

Rezultate Obtinute in 24 de Luni (Octombrie 2020 - Septembrie 2022)

24384 Conversii
7.07 LEI CPA
4095386 LEI
23.74 ROAS
VREI SI TU MAI MULTA PROFITABILITATE?

Contacteaza echipa ClickBrainiacs®

Impreuna putem gasi o solutie pentru a ajuta la Dezvoltarea Business-ului tau


    Contact Agentia ClickBrainiacs