Ce este PPC (pay-per-click) – Ghidul Incepatorului –

No Comments

Sa presupunem ca avem un website care tocmai a fost lansat si indexat de catre Google. Cum reusim sa fim cunoscuti inca de la bun inceput si sa ne putem dezvolta brandul in mediul online inca din prima zi? Daca SEO este primul raspuns care v-a venit in minte atunci sunteti oarecum pe aproape de adevar. Pentru a incepe cu dreptul dezvoltarea unui brand in mediul online trebuie sa folosim o combinatie de SEO on page si PPC. Dar ce este PPC si cum putem sa il folosim pentru a ne atinge obiectivele?

Prin intermediul acestui articol vom porni o serie de instructionale la finalul careia veti stii tot ce este de stiut despre promovarea platita prin intermediul reclamelor pe motoarele de cautare si social media. Dar si cum sa porniti pe cont propriu o campanie PPC.

PPC – pentru un inceput puternic in online

Obiectivul principal al oricarui detonator de brand este sa fie primul intotdeauna in rezultatele motoarelor de cautare. Modul prin care acest obiectiv poate fi atins este SEO sau search engine optimization. Acesta este un proces de lunga durata, complex si care da rezultate in timp. Google nu va oferi niciodata ca si rezultat organic (natural) un website nou. Optimizarea pentru motoarele de cautare are doua componente principale si anume optimizarea website-ului in sine si optimizarea in afara acestuia. Prima varianta trebuie sa fie infaptuita inca de dinainte de lansare pentru a porni cu dreptul in fata Google, iar cea de-a doua este componenta de durata care se desfasoara pe o perioada de timp de minim 6 luni.

Dar nimeni nu are 6 luni la dispozitie pentru a astepta primele incasari din mediul online, nu dupa ce ati cheltuit deja cu dezvoltarea websiteului. Angajatii nu vor astepta atat dupa salariu si nici furnizorii, dar din fericire aici intervine PPC sau pay-per-click. Acesta este procesul prin care puteti sa aveti un start puternic in mediul online folosindu-va de reclame platite pe Google, Facebook sau chiar si Youtube, in functie de nevoile brandului pe care il detineti.

Google AdWords – solutia Google pentru reclame platite –

Insasi Google ofera un astfel de serviciu de paid ads (reclame platite). Prin intermediul unui cont AdWords, puteti sa va create chiar si dumneavoastra o suita de reclama pentru care care sa alocati un buget. In functie de cat de bine v-ati setat atat bugetul cat si reclama, Google va va pune link-ul catre brand in topul primei pagini, adica acolo unde ati ajunge cu ajutorul SEO in timp.

De retinut totusi faptul ca in momentul in care bugetul alocat promovarii prin intermediul Google Adwords se termina, reclamele vor disparea din topul paginii de rezultate. Aceasta este si diferenta dintre cele doua metode de promovare, SEO si PPC. Prima va permite sa urcati treptat in rezultatele motorului de cautare, iar cea de-a doua va ofera doar o solutie temporara. Acestea trebuie sa formeze o echipa inca de la bun inceput pentru a asigura o ascendenta a brandului in mediul online inca din punctul lansarii lui.

In urmatoarele articole vom discuta despre alte forme de PPC si modul in care putem imbina cele doua strategii pentru a putea sa dezvoltam un brand in mediul online!

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment