Cum ar fi dacă ai ști că afacerea ta ar putea primi gratuit câteva zeci, sute sau chiar mii de click-uri prin intermediul unui cont Google Business Profile sau simplu, Google My Business? Cu siguranță, ți-ai dori să profiți și tu, nu? Cu toate acestea există afaceri care nu și-au creat încă un GBP sau l-au completat doar parțial. Dacă nu ai setat profilul până acum, îți recomandăm să o faci pentru că ai de câștigat mai mult decât vizibilitate, așa că stai pe aproape pentru a afla și restul.
De ce este important Google My Business?
Mulți antreprenori se întreabă dacă este cu adevărat important să își creeze un profil Google My Business, iar răspunsul este cât se poate de simplu: DA! Statisticile arată că peste 50% dintre utilizatorii care interacționează cu un profil Google My Business accesează site-ul afacerii respective. Asta înseamnă că 1 din 2 oameni care îți văd business-ul pot să ajungă și pe site, ceea ce se traduce prin mai mult trafic și mai multe șanse de conversie. Poți afla aici mai multe despre SEO Local și de ce este important!
Avantajele unui cont Google My Business optimizat
De ce să nu profiți de o unealtă bună, mai ales de una gratuită? Dacă ești pasionat poți învăța pe cont propriu cum să administrezi corect un cont de Google My Business. Dar poate preferi să te ocupi de afacerea ta acolo unde este cea mai mare nevoie de tine și să lași specialiștii să se ocupe în locul tău . Iată avantajele de a avea un profil GMB, dar mai ales de a avea unul optimizat:
Expunere
În primul rând, ai de câștigat expunere și să fim sinceri: fără expunere, orice afacere va avea mari dificultăți în a atrage clienți noi. Concret, contul Google My Business se poate afișa în rezultatele Google deaspra conturilor concurente și chiar deasupra site-urilor competiției.
Cu imagini bine realizate, o descriere atrăgătoare, geolocalizare corectă și informații mereu actualizate despre afacerea ta, poți câștiga încrederea celor care nu te cunosc încă. Este, practic, o vitrină digitală pe care mii de oameni o pot vedea în fiecare zi.
Șanse mari de conversie
Un profil bine construit va atrage vizitatori cu potențial mare de conversie. Prin intermediul Google Business Profile, prospecții se pot informa cu privire la business-ul tău, pot să ajungă pe site sau să îți găsească locația cu ajutorul Google Maps.
97% dintre utilizatori se informează online despre o afacere locală înainte să o viziteze, ceea ce înseamnă că un profil bine făcut, care să servească utilizatorului, contribuie la feedbackul pe care îl primești și la notorietatea online a afacerii tale.
Engagement
Ce face Google My Business o unealtă extrem de versatilă e faptul că îți oferă posibilitatea de a interacționa direct cu clienții, prin recenzii, întrebări sau postări. Pe această cale îți poți face business-ul mai cunoscut și, foarte important, utilizatorii pot vedea modul în care comunici cu clienții tăi, ceea ce este o șansă excelentă de a-ți arăta profesionalismul.
Cât de importante sunt recenziile pe Google?
Știi deja că este important să ai recenzii bune. Însă, ca să le obții ai nevoie de produse sau servicii de calitate, dar și să oferi clienților tot suportul de care au nevoie. În plus, este bine să interacționezi cu clienții care îți oferă recenzii, indiferent dacă acestea sunt pozitive sau negative pentru că reprezintă o modalitate foarte bună prin care poți învăța mai multe despre nevoile lor. Așadar, trebuie să răspunzi tuturor recenziilor, iar dacă nu ai timp pentru asta sau nu știi cum să o faci în cel mai potrivit mod, îți recomandăm să apelezi la o persoană cu experiență în administrarea review-urilor pentru a se ocupa în locul tău. Pe această cale transmiți clienților că îți pasă și că părerea lor chiar contează.
Știai că poți face postări?
Mulți antreprenori nu știu că au posibilitatea de a face postări pe Google My Business și astfel pierd șansa de a profita de pe urma unei unelte foarte bune. De exemplu, poți face o postare cu o nouă ofertă, sau despre un eveniment sau să scoți în evidență anumite produse sau servicii importante pentru business-ul tău.
Concluzii
Acum că știi mai multe despre Google My Business poate vei lua în considerare să creezi un profil pentru afacerea ta sau să îi acorzi mai multă atenție celui existent. Dacă vrei să știi că business-ul tău este pe mâinile unor specialiști, atunci te poți baza pe noi, pentru că la ClickBrainiacs ne pricepem la tot ce ține de SEO Local și GMB.
Dacă încă nu ești convins, te invităm să ne contactezi acum și hai să vorbim despre cum poate crește afacerea ta prin intermediul Google My Business!
Sursa: https://www.themediacaptain.com/25-google-business-profile-stats/