Cele mai bune 8 rețele de anunțuri PPC

No Comments

 

In acest articol, veti afla mai multe despre urmatoarele retele de anunturi PPC:

  • Anunturile Google;
  • Anunturile Bing;
  • AdRoll;
  • Yahoo Gemini;
  • Facebook;
  • LinkedIn;
  • Twitter;
  • Pinterest.

Anunturile Google

Anunturile Google reprezinta cea mai populara retea de anunturi, datorita volumului de cautari efectuate in motorul de cautare Google si al numarului consistent de site-uri web din Reteaua de Display Google (GDN).

Google afirma ca “anunturile grafice ale anunturilor Google apar pe peste doua milioane de site-uri Web si in peste 650.000 de aplicatii, astfel incat anuntul dvs. poate aparea oriunde este publicul vizat.”.

Peste 3.5 miliarde de cautari sunt inregistrate zilnic pe Google.

Destinatiile de plasare: motorul de cautare Google, destinatiile de plasare web din Reteaua de Display Google, Shopping, aplicatiile mobile si YouTube.

Mobil: acoperire extinsa in reteaua mobila pe site-uri de cautare, site-uri web GDN si aplicatii.

Formate de anunturi: text, imagine, responsive, video.

Stabilirea pretului: Modelul cost-pe-clic (CPC) bazat pe concurenta si calitatea anunturilor. Distribuitorul de retea permite costul pe 1000 de afisari (CPM).

Sfat: De multe ori agentii de publicitate vor gasi valori CPC mai mari pe Google Ads pentru cuvintele cheia dorite. E timpul sa ganditi creative. Incercati o campanie de retea de afisare relevanta, sau deplasati-va catre una dintre celelalte platforme ce va sunt puse la dispozitie.

Anunturile Bing

Cota motorului de cautare Bing din cautarile de pe desktop creste mai repede, comparative cu cea a Google, 145 milioane de cautari nefiind accesate pe Google.

Anunturile Bing au instrumente pentru agentii de publicitate pentru importarea campaniilor din anunturile Google, simplificand procesul de initiere.

Microsoft are avantajul de a servi in exclusivitate traficul de cautare Yahoo, de a oferi mai multe cautari vocale si de a accesa datele din LinkedIn, pentru a cauta si mai multe oportunitati de promovare a tehnologiilor de publicitate.

Destinatiile de plasare: Motoarele de cautare, destinatiile de plasare native pe MSN, Outlook.com, browserul Edge si selectarea site-urilor partenere de calitate

Mobil: Cautarea pe mobil prin reteaua Bing.

Formate de anunturi: Text pentru cautare, receptiv pentru destinatiile de plasare native.

Preturi: model CPC bazat pe concurenta si calitatea anunturilor.

Sfat: In timp ce anunturile Bing le permit agentilor de publicitate sa importe campanii din anunturile Google, pastrarea unei copii exacte, fara a face optimizarea pentru platforma de anunturi Bing poate fi o greseala. Asigurati-va ca ajustati sumele licitate, tipurile de potrivire si adaugati orice extensii pentru anunturile Bing.

AdRoll

Aceasta platforma de redirectionare utilizeaza mai mult de 34 milioane de semnale pentru a face previziuni de marketing pentru directionare.

Acestea folosesc Facebook Exchange, Google, e-mail si multe alte piete si schimburi.

Destinatii de plasare: site-uri Web.

Mobile: Retrogetarea pentru dispozitivele mobile si de pe toate dispozitivele.

Formate de anunturi: Anunturi web, anunturi web dinamice, anunturi web native, anunturi Facebook, anunturi Instagram, e-mail.

Preturi: Media lunara minima cheltuita incepe de la 300 de dolari.

Sfat: Trebuie utilizat in special pentru comertul electronic pentru retrimiterea produselor pe care cumparatorul le-a vazut.

Yahoo Gemini

Cautarea si anunturile native sunt difuzate pe proprietatile Yahoo si Oath Network, compuse din Yahoo, AOL si alte site-uri Web care se incadreaza in aceste doua entitati, cum ar fi HuffPost si Tumblr.

Incepand cu primul trimestru al anului 2019, Microsoft Bing Ads a anuntat un parteneriat extins cu Verizon Media, care permite traficului de cautare Yahoo, sa fie exclusiv oferit de anunturile Bing. Aceasta include traficul de cautare provenit din platformele de anunturi de la Oath (cunoscut anterior ca Yahoo Gemini) si alti parteneri.

Destinatii de plasare: Cautare, cautare mobila, nativ.

Mobil: cautare mobila.

Formate de anunturi: text, imagine, video, instalare de aplicatii, postare Tumblr, anunt carusel, anunt de posta electronica.

Preturi: CPC calculate pe baza concurentei si a calitatii anunturilor.

Sfat: Yahoo va avea cea mai mare valoare pentru sfera de aplicare a anunturilor native si va servi publicului consumator al produselor Yahoo.

Facebook

Reteaua sociala ce se afla pe locul 2 la nivel mondial, aceasta avand 2 miliarde de utilizatori Facebook in fiecare luna. Directionarea utilizatorilor poate fi granulata cu ajutorul datelor demografice, intereselor si cu comportamentelor.

Destinatii de plasare: Facebook, Instagram, Messenger si Reteaua de publicitate pentru aplicatii mobile.

Mobil: Facebook proprietati mobile si reteaua de audienta.

Formate de anunturi:  Video, foto, carusel, prezentare de diapozitive, panza (mobil). Reteaua de publicitate pe mobil accepta o varietate de formate video si de afisare, cum ar fi video nativ, interstitial, recompensat si in flux.

Preturi: Costul pe actiunea dorita, bazat pe suma licitata, rata de actiune estimata, calitatea anuntului.

Bacsis: Cea mai buna modalitate de a directiona publicul targetat prin demografice detaliate, deoarece nivelul de directionare nu este usor de atins pe Google sau pe Bing. Anunturile Facebook au tendinta de a functiona ca si anunturile grafice, dar unii manageri de campanii pot excela in ceea ce priveste obtinerea conversiilor.

LinkedIn

Acum, detinut de Microsoft, LinkedIn reprezinta o multitudine de informatii si audiente pentru agentii de publicitate care vizeaza setul profesional.

Mai mult de 500 de milioane de profesionisti sunt pe LinkedIn si pot fi toti vizati in ceea ce priveste criteriile profesionale, cum ar fi titlul de post, vechimea, compania si multe altele.

Destinatiile de plasare: LinkedIn, Reteaua de publicitate LinkedIn (ce contine zece mii de site-uri mobile), aplicatii mobile si schimburi de anunturi.

Mobile: Anunturi in aplicatia LinkedIn si in Reteaua de publicitate LinkedIn.

Formate de anunturi: anunt text / imagine pe LinkedIn, site-uri si aplicatii ale retelei de publicitate LinkedIn.

Preturi: modelul CPC bazat pe competitie si relevanta anuntului, CPM, cost-per-expediere (CPS).

Sfat: O tactica care obtine rezultate pe LinkedIn ofera sfaturi valoroase, imagini alb-negru sau alt continut care se refera direct la industria utilizatorilor.

Twitter

Twitter ofera mai multe optiuni pentru a ajunge la utilizatori prin intermediul platformei folosite de 330 de milioane de utilizatori activi in fiecare luna.

Spre deosebire de celelalte platforme, anunturile Twitter apartin in intregime platformei, fara a avea alti parteneri de retea.

Anunturile Twitter promovate sunt probabil printre cele mai flexibile formate de anunturi, deoarece acestea pot include orice combinatii de texte si alte materiale media care respecta politicile globale.

Destinatiile de plasare: aplicatia Twitter.com si Twitter.

Mobil: Anunturile din feed-ul aplicatiei Twitter.

Formate de anunturi: tweet-uri promovate (text si / sau imagini, GIFS, videoclipuri), conturi promovate, tendinte promovate.

Preturi: Tweet-urile promovate si conturile promovate sunt CPC, tendintele promovate sunt tratate printr-un reprezentant de vanzari Twitter.

Sfat: publicitatea pe Twitter ar trebui sa mearga mana in mana cu o strategie solida de implicare in Twitter. In timp ce promovati un cont cu scopul de a obtine noi urmaritori, un continut robust de tweet va oferi cele mai bune rezultate.

Pinterest

Pinterest are 200 de milioane de utilizatorii lunari activi care studiaza tendinte, idei si produse, multi dintre acestia fiind dispusi sa cumpere.

Utilizatorii sunt majoritar femei, ajungand la un procent de 70%, 40% castigand venituri de 100 mii dolari pe gospodarie.

Destinatii de plasare: aplicatia Pinterest.com si Pinterest.

Mobile: anunturile din feedul aplicatiei Pinterest.

Formate de anunturi: continut promovat, continut promovat cu un singur clic, stiri video promovate, stire cinematice, stiri de aplicatie promovate.

Preturi: CPC pentru continutul promovat, instalari de aplicatii, CPM pentru stiri video promovate.

Sfat: interogarile de cautare din Pinterest sunt mai generale decat pe Google. Deci, cuvinte cheie de cercetare vor fi vitale, inainte de inceperea procesului. O prezenta solida in cadrul Pinterest va imbunatati rezultatele, datorita faptului ca atat salvarile, cat si distribuirile raman stocate in platforma.

 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment