“Content is King” in continuare in 2018!

No Comments

Cunoastem cu totii sintagma content is king atunci cand vine vorba de optimizarea unui website pentru motoarele de cautare. Dar este acest principiu in continuare acceptat si in anul 2018? Va poate un continut relevant ajuta in a creste in pozitiile giganticului motor de cautare Google?

Raspunsul este „DA”, acum mai mult ca niciodata, mai ales datorita noilor criterii de ranking pe care Google le-a adoptat anul acesta. Pe scurt, de fiecare data cand un utilizator va porni o cautare pe Google, acesta va incerca sa identifice website-urile cele mai relevante pentru cuvintele folosite. Astfel, motorul isi va trimite botii de crawl intr-o adevarata vanatoare de continut. Acesta va pozitiona website-urile gasite atat pe baza cuvintele cheie cautate de catre utilizator in acea instanta, cat si pe baza cuvintelor cheie adiacente acestora care demonstreaza cat de profund a tratat un website subiectul in discutie.

Astfel, daca vom folosi atat cuvinte cheie cat si LSI Keywords atunci cand realizam continutul pentru website-ul nostru, vom avea surpriza placuta de a vedea ca Google va prefera sa ofere site-ul nostru ca si rezultat principal mai des, iar acesta va putea sa isi solidifice pozitia mai eficient in timp. In esenta, un website cu un continut relevant, va urca mai repede in top si va putea sa isi pastreze pozitia mai usor decat competitia.

Regulile de realizare ale continutului pentru anul 2018, au mai fost prezentate pe blogul ClickBrainiacs si in trecut, dar nu strica niciodata sa le reamintim. Astfel, pentru a fi siguri ca suntem pe placul lui Google atunci cand avem un blog trebuie redactam articole mai mari de 350-400 de cuvinte, care sa contina atat cuvinte cheie principale, cat si secundare subiectului principal pe care il dezbatem prin postare. Continutul trebuie de asemenea sa aiba o calitate superioara, trebuie sa fie realizat pe baza unui research profund si sa exprime cursiv ideea principala dezbatuta.

Un articol si implicit un blog bun implementat pe website-ul dumneavoastra nu numai ca va va permite sa urcati mai rapid in paginile de rezultate ale motorului de cautare, dar va va permite de asemenea si sa imbunatatiti „dwell time”! Variabila despre care vom discuta in detaliu intr-un articol viitor!

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment