Criterii SEO importante pentru 2018

  • January 9, 2018
  • Blog
No Comments

Nu mai este un secret faptul ca algoritmul folosit de Google este de departe cel mai bine pastrat secret al lor.

Pe langa faptul ca exista un numar mare de criterii care determina pozitia unui website, se mai petrece un fenomen care ingreuneaza situatia. In timp, unele criterii fie cresc in relevanta, fie scad in importanta.

Stiti care este o tendinta importanta pentru SEO in 2018? Comportamentul utilizatorilor si popularitatea unui site in randul utilizatorilor sunt factori de care Google va tine cont din ce in ce mai mult in 2018.

Care sunt criteriile SEO importante pentru 2018?

1.Relevanta cuvintelor cheie si a continutului
Daca contentul vostru nu este relevant pentru utilizator si nu ofera un raspuns la intrebarea lui, site-ul vostru nu va avea un ranking bun. Nu veti mai obtine rezultate doar pentru ca publicati mult. Reteta succesului este de a optimiza ce aveti.

2.Un design responsive sau optimizat pentru mobil
Brandurile care nu au site optimizat pentru mobile in 2018 sunt clar invinsii din cursa SEO 2018. Ganditi-va cati bani pierdeti si cate oportunitati ratati fara un site mobile-friendly.

3.Content unic pe intregul site – Eliminati contentul duplicat sau redundant de pe site. In felul acesta, paienjenii roboti de la Google vor intelege mai clar si mai repede despre ce produs este vorba. In plus, va preveni o canibalizare a produsului.

4.Content unic pe pagina Formulati cel mai relevant raspuns pentru intrebarea utilizatorilor. Ganditi-va la nevoile lor, la intentiile lor si actualizati constant paginile care va aduc trafic.

5.Asociati numele site-ului cu unul sau mai multe cuvinte cheie– Oferiti ceva de calitate si care raspunde la nevoile utilizatorilor. De exemplu, o rubrica de retete de gatit in 30 de minute. Astfel, ei se vor intoarce pe site-ul vostru tastand in Google reteta gatit 30 minute + numele brandului vostru. Daca in mintea utilizatorului se va crea o asociere, atunci se va crea o asociere si in “creierul” lui Google.

6.Informatiile de contact si locale despre business trebuie sa fie corecte – Traficul combinat dintre Google Maps, Knowledge Graph si voice search are o putere imensa. Pentru a beneficia de acest trafic, informatia pe care le-o oferiti celor 3 jucatori trebuie sa fie corecta, completa si actualizata.

7.Pagina trebuie sa fie mobile-friendly – este un standard de calitate pentru a trece cu bine de exigentele Google.

8.Viteza de incarcare a paginii – pagina care se incarca cel mai repede castiga! Utilizatorii vor fi multumiti, iar SEO te va rasplati.

9.Linkurile – Desi, poate este cel mai important factor de ranking, l-am adaugat ultimul in lista noastra pentru ca link-building nu este usor de realizat. Linkurile va pot aduce multe beneficii, insa acest proces trebuie realizat si gestionat cum trebuie.

Am trecut in revista cele mai importante criterii SEO pentru 2018. Sau macar cele pe care Google ne-a permis sa le stim…

 

 

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment