Cum iti revii dupa update-urile de algoritm broad core

  • June 21, 2019
  • Blog
No Comments

 

Stim cu totii ca Google a afirmat de nenumarate ori faptul ca actualizarile algoritmului de baza nu pot fi redresate. John Mueller, de la Google, si-a exprimat parerea despre cele intamplate: Nu este doar o problema de rezolvat, ci multe probleme fundamentale care trebuie imbunatatite pentru ca  Google sa aiba incredere in site. Cu update de tip broad core din 2019, oamenii vor sti ce pot face pentru  a isi optimiza site-ul.

 

Cand John Mueller a fost intrebat ce parere are despre noua actualizare, acesta a venit cu o completare legata de ideea ca Google nu poate oferi sfaturi specifice. In momentul in care a oferit explicatiile, a exemplificat cateva idei pe care Google le-ar putea pune in practica pentru ca acest site sa transmita incredere. Desi pot exista o multitudine de  exemple, John le-a conturat doar pe primele trei, acestea fiind cele mai importante:

 

•           Site-ul nu pare actualizat;

•           Lipsesc  informatii despre membrii  site-ului;

•           Fotografiile nu sunt reale, fiind doar imagini stock. 

 

Totodata, acesta a precizat ca “Panda de la Amit Singhal” are 23 de intrebari pe care le putem parcurge singuri pentru a atinge performanta. Acesta e de parere ca Google poate atinge un prag de performanta, prin crearea unui ghid care ofera explicatii despre ce se poate  cauta in jurul actualizarilor de baza. In incheiere, acesta a mentionat ca update-urile de baza sunt bine corelate, atat cu cele de relevanta, cat si cu cele de calitate.

 

Iata transcrierea:

 

Am auzit asta de cateva ori. Cred ca este un pic dificil, pentru ca nu ne concentram pe ceva foarte specific. De exemplu, cand am lansat actualizarea de viteza, care a fost ceva de care am putea vorbi in mod specific, am folosit viteza mobila care prezinta efecte negative asuprea site-ului. Prin urmare, si viteza mobila reprezinta un element pe care trebuie sa il avem in vedere. Astfel, actualizarile de baza pot fi facute cu o multime de  actualizari de relevanta si de calitate. Nu exista ceva concret cu care sa pot afirma ca un lucru realizat ar putea fi creat in alta maniera, pentru ca lucrurile sunt evidentiate in mod diferit. Desi web-ul a evoluat, utilizatorii asteapta o dezvoltare in mod constant, motiv pentru care, incercam prin  algoritmii nostri sa determinam relevanta pe care o dezvolta si acestia. Daca sunteti familiarizat cu tweeturile de la @searchliaison, atunci nu exista nici o explicatie  pe care sa nu o puteti afirma, in momentul in care doriti sa imbunatati acest lucru.

De asemenea, detinem  si o postare mai veche despre Amit Singhal, iar aceasta raspunde la  o multime de intrebari  despre calitatea unui site, motiv pentru care intodeauna o recomandam.  E vorba despre o postare care poate avea ca tinta  persoane care inca nu sunt asociate unui Website. Se intampla ca in calitate de proprietar al unui site, sa existe o conexiune puternica intre site si utilizatori, astfel incat este foarte important sa se creeze o punte de legatura si cu alti utilizatori care nu sunt asociati site-ului, pentru ca acestia pot fi tentati sa compare site-ul cu o alta concurenta, doar pentru ca nu este actualizat si nu le sunt cunoscute persoanele care scriu articolele pe site din motivul ca aceste aspecte nu se regasesc in site-ul respectiv.

Toate aceste aspect, care, desi par usor facile, joaca de fapt un rol esential in relatia utilizator. Solutia pentru dumneavoastra are legatura cu partea tehnica a site-ului si consta in schimbarea liniei de setare HTML sau  pur si simplu, a serverului. Actualizarea constanta a site-ului tine de imaginea de ansamblu pe care utilizatorii doresc sa o vada in momentul in care acceseaza site-ul. Imbunatatirea unui site inseamna experienta si puteti sa obtineti cateva sfaturi daca accesati formularul de ajutor pentru webmasteri, unde puteti lua legatura cu acestia pentru a va impartasi experienta, oferindu-va un feedback referitor la site-ul pe care il detineti. Totodata, puteti accesa si  forumurile de ajutor pentru webmasteri, unde puteti primi o solutie pentru dificultatea pe care o intampinati. De exemplu, site-ul contine fotografii de stock, in locul fotografiilor autorilor.

Toate aceste aspecte, nu reprezinta niste elemente explicite pe care algoritmii nostri ar putea sa le identifice, ci mai degraba, reprezina niste aspecte care se combina uniform, pentru a crea o imagine de ansamblu. Pe scurt, aceasta este directia in care vrem sa ne indreptam in urma solicitarilor pe care le-am primit de la multi utilizator, incercand sa oferim sfaturi cat mai utile. Vom vedea ce putem face pe plan intern,  pentru a scoate o versiune mult mai noua a unui post pe blog, pentru ca ne dorim sa oferim informatii mult mai precise cu care va puteti confurnta in momentul in care detineti un site.

 

Google reprezinta un factor de incredere pentru cei care detin un site, desi acesta a mentionat in numarate randuri ca nu impartaseste cu adevarat scoruri de incredere, insa acest lucru ar putea reprezenta doar o chestiune de terminologie.

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment