Cum poti folosi Google Trends pentru SEO

  • December 20, 2017
  • Blog
No Comments

Pentru a reusi in universul online, trebuie sa ganditi diferit si sa incercati abordari diferite. Nu degeaba se spune “think outside the box” ! Google Trends poate fi asul vostru din maneca pentru optimizarea SEO.

Cum poti folosi Google Trends pentru SEO

1.Keyword research
De cele mai multe ori, Keyword research de la Google Trends este o unealta peste care se trece usor cu vederea in favoarea lui Keyword Planner sau a altor unelte standard din industrie.
Keyword research de la Google Trends va poate oferi o perspectiva noua, proaspata in ceea ce priveste lista de cuvinte-cheie. Cum poate face acest lucru?

In primul rand, Trends foloseste criterii diferite de Kewword Planner atunci cand sugereaza cuvintele-cheie. Astfel, Google Trends actioneaza ca o sursa de idei neasteptate la capitolul cuvinte-cheie.
Google Trends scoate in evidenta cautari sau related queries care au crescut in popularitate. Un aspect extrem de important mai ales cand lucrurile au evoluat. Nu mai este suficient doar sa folositi anumite cuvintele-cheie, ci am intrat in era relevantei semantice.

Construirea unei liste de cuvinte cheie, care sa cuprinda intreaga cerere a publicului vostru tinta legate de produsele voastre, nu mai reprezinta un lux, ci a devenit o cerinta obligatorie pentru a face performanta.
In plus, daca puteti targeta anumite cautari care au un ritm ascendent inainte sa devina populare, veti fi cu un pas inaintea competitiei, iar potentiala rasplata va fi cu atat mai mare.

 

2. Cautari dupa imagini sau Image search
Cautarea dupa imagini poate fi o sursa valoroasa de inspiratie pentru optimizarea SEO. Multe persoane fac cautari dupa imagine in fiecare zi, ceea ce reprezinta o zona ce trebuie exploatata. Mai mult, informatiile pot fi impartite dupa diferite regiuni sau orase.
Daca aveti o afacere cu profil international puteti compara aceste cautari pe doua regiuni sau tari diferite datorita modului in care Google proceseaza si afiseaza datele.

3. Va ajuta sa estimati si sa preziceti varfurile sezoniere
Poate cel mai bun lucru pe care Google Trends il face pentru SEO consta in analiza urcusurilor si coborasilor din cererea consumatorului.
Ganditi-va la evenimente sportive, cum ar fi Olimpiadele sau finalele Champions League, care genereaza anumite cuvinte-cheie in cautari. Normal ca marile evenimente duc la nasterea unor cautari specifice.

Insa aceeasi abordare se poate aplica si in cazul unor domenii mai putin predictibile, cum ar fi moda. Google Trends va poate ajuta sa identificati cuvinte cheie inaintea competitiei. Trends este ajutat si de faptul ca foloseste informatii in timp real pentru a sugera subiecte noi. Acest lucru inseamna ca o data ce un utilizator foloseste un anumit termen in cautare, veti vedea imediat in Trends.

Google Trends poate fi solutia neasteptata in strategia SEO, ce poate genera rezultate excelente. Ganditi-va ca puteti fi cei care au vazut potentialul intr-un loc in care altii care nu au vazut nimic!

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment