Cum se va schimba link-building in 2018

Cum se va schimba linkbuilding

Link-building ramane o componenta importanta in optimizarea SEO in 2018. Se schimba modul de abordare a linkurilor de catre Google.

Este adevarat ca linkurile nu reprezinta singurul factor ce indica calitatea unui site si calitatea informatiei de pe un site, insa are un impact asupra cautarilor organice.

Google devine din ce in ce mai destept si se prinde treptat de tacticile prin care oamenii vor sa il pacaleasca la capitolul link-building.

Investeste intelept in viitorul afacerii tale printr-un link-building de calitate. Acest proces are nevoie de timp si rabdare.

Cum se va schimba link-building in 2018

1.Influentatorii si bloggerii devin din ce in ce mai importanti

Influencer marketing va creste exponential in 2018. Acest tip de marketing se refera la crearea si consolidarea unor relatii de parteneriat cu bloggeri, influentatori, lideri de opinie.

Este un mod de abordare al link-building-ului ce va evalua cu siguranta in 2018. Pe langa beneficiile la capitolul linkuri,  acest tip de link-building va spori vizibilitatea si va creste notorietatea unui brand.

Oamenii vor un continut de calitate si sincer. Deja resping continutul in care sunt strecurate linkurile ce incearca sa vanda subtil un produs.

O abordare onesta si transparenta va castiga increderea utilizatorilor. In plus, utilizatorii vor avea mai mult respect pentru brand si vor fi mai dispusi sa citeasca un review sau o reclama la produsul tau.

O colaborare cu un influentator pe parte de link-building se potriveste in situatiile in care vrei sa creezi un content original despre produsele sau serviciile tale.

Indiferent de intelegerea pe care o stabilesti cu influentatorul, respecta regulile lui Google legate de promovare.

2.Se va pune mai mult accentul pe relevanta la categorii

Din perspectiva unui link, trebuie sa fii mai atent la felul in care produsele, serviciile si contentul se potrivesc cu o anumita categorie.

Acest lucru este important pentru ca Google incearca sa coreleze mai bine contentul categoriei cu relvanta continutului in scopul de a oferi raspunsul cel mai bun la intentia de cautare a utilizatorului.

Scrie un content adecvat bazat pe categoriile de care este interesat publicul tau tinta.

Multi specialisti SEO fac o greseala constanta. Se duc pe cuvintele cheie foarte targetate, care au, de fapt, un volum mic de cautare.

Chiar daca cuvintele cheie de nisa sunt intotdeauna potrivite pentru strategia ta, ia in considerare si termenii sau frazele care au legatura cu categoria din care fac parte produsele tale. Si aceste elemente sunt capabile sa iti aduca un trafic targetat spre site.

Inteligenta artificiala (AI) si cautarile vocale vor continua sa modele SEO pe viitor si vor duce la schimbari in modul in care utilizatorii fac cautarile. De aceea, este important ca linkurile sa se potriveasca armonios si firesc cu strategia ta de cuvinte cheie.

Tacticile prin care vei crea un link-building de calitate sunt cele care te vor ajuta sa castigi in jocul SEO, in fata lui Google si in ochii utilizatorilor in 2018.