Web Development Services

Optimizare SEO

Optimizarea SEO ofera un efect pozitiv si puternic care va conduce la o crestere considerabila a vanzarilor, a profitabilitatii si eficientei costurilor pentru clientii nostri.

Google este cea mai mare piata prezenta in mediul online care faciliteaza intalnirea cererii cu oferta de produse si servicii. Motorul de cautare Google poate deveni cel mai bun partener de business sau reciproc, cel mai mare dusman al tau. Totul tine de modul cum alegi sa iti faci optimizarea seo pentru a oferi utilizatorilor informatiile cautate de ei.

Pentru a intelege mai bine ce inseamna optimizarea SEO, trebuie sa specificam ca acest termen provine din engleza si este prescurtarea de la “search engine optimization” care in traducere inseamna optimizare pentru motoarele de cautare.

Echipa agentiei seo ClickBrainiacs este aici pentru a te ajuta si a-ti explica cum serviciile de optimizare seo iti vor ajuta business-ul sa aiba mai multe vanzari in mediul online.

Ce presupune procesul de promovare prin SEO

Avand o experienta de peste 10 ani si sute site-uri optimizate cu succes, putem spune ca optimizarea seo a site-urilor a devenit un proces foarte dinamic si complex. Suntem la curent cu toate update-urile de algoritmi google si ne adaptam strategiile in functie de acestea.

Din experienta noastra de consultanti seo, putem spune ca sunt peste 200 de factori de ranking de care Google tine cont atunci cand plaseaza un site in SERPs.

SEO ON PAGE SEO OFF PAGE  USER EXPERIENCE

SEO ON PAGE

Optimizarea seo on page este fundamentul oricarui site si este punctul de inceput in procesul de optimizare al site-urilor web. Un site care nu are o arhitectura buna nu va avea cum sa performeze. Este ca si cum ai vrea sa construiesti un bloc cu 30 de etaj dar structura de rezistenta scartaie. Mai jos, enumeram o parte din elementele care sunt analizate si optimizate de specialistii ClickBrainiacs:

  • Keyword research-ul sau studiul de cuvinte cheie: este etapa in care descoperim cuvintele cheie cautate de utilizatori, intentia din spatele acestora dar si tiparele de cautare. Practic, asa descoperim ce volum de trafic va fi generat de fiecare cuvant/expresie.
  • Structura url-urilor interne: In baza studiului de cuvinte cheie vom descoperi exact ce pagini trebuie create in site pentru a asigura o indexare corecta dar si o navigare usoara a utilizatorilor pe site.
  • Optimizare Meta Title: unul din cele mai importante elemente din site. Acesta trebuie sa contina cuvinte cheie relevante pentru pagina in site dar si pentru utilizator. Este primul element pe care Google il afiseaza in rezultatele de cautare.
  • Optimizare Meta Descriptions: reprezinta descrierea care apare in motorul de cautare google si care trebuie sa contina un rezumat relevant al paginii care sa convinga utilizatorii sa dea click.
  • Optimizarea TAG-urilor HTML: Tag-urile HTML (H1, H2, H3…H6) sunt parti importante ale continului descriptiv in pagina aratand atat utilizatorilor, cat si motorului de cautare partile importante ale paginilor din site.
  • Optimizarea continutului din pagina: continutul din landing page-uri trebuie sa fie relevant atat pentru utilizatori, cat si pentru motorul de cautare. Trebuie creat continut unic pentru fiecare pagina folosind cuvintele cheie descoperite in keyword research dar si familiile semantice alte acestora.
  • Corectare Erori 404 si Redirectionari: erorile 404 sunt paginile care nu se mai gasesc pe server si care trebuie redirectionate sau blocate din indexare. Redirectionarile, fie ca sunt 301 sau 302 trebuie implementate corect pentru a ne asigura ca nu pierdem din autoritate si din link juice.
  • Robots.txt: este primul fisier care este citit de crawlerii google atunci cand scaneaza site-urile pentru indexare.
  • Optimizarea imaginilor: daca in paginile din site sunt multe imagini acestea trebuie optimizate pentru ca Google sa le indexeze corect, trebuie comprimate, trebuie implementat tag-ul ALT
  • Tag-urile Canonical: extrem de importante pentru a evita indexarea paginilor nadorite sau a celor duplicate.
  • Schema.org: este un mod de a structura datele introdus in anul 2011 si ajuta motorul de cautare sa citeasca si indexeze mult mai repede informatia prezentata pe site. Sunt mai multe tipuri care trebuie implementate: Local Business, Product, Search Box, Review, Carousel, Open Graph, Article.
  • Sitemaps: fie ca este vorba de url-uri, imagini sau video-uri, este esential ca fiecare site sa aiba generat un fisier XML care sa fie usor accesibil.

SEO OFF PAGE 

Optimizarea seo off page sau asa numitul proces de link building este un aspect esential care va completa strategie de promovare seo.
In cadrul acestui proces, specialistii agentiei vor desfarura actiuni in afara site-ului care vor avea ca scop principal obtinerea de link-uri naturale si de calitate.
Tehnicile de link building pe care le folosim sunt conforme cu Google Webmaster Guidelines si vor ajuta site-ul sa obtina o autoritate cat mai mare.
Cu cat vom avea mai multe site-uri relevante si de incredere care vorbesc despre business-ul nostru, cu atat Google va acorda o mai mare importanta acestuia si il va plasa in pozitii superioare.
Este ca si cum in viata reala, persoane de notorietate vorbesc despre dumnevoastra si astfel ajungeti sa fiti cunoscut si sa deveniti important.
Cateva din tehnicile folosite de specialistii seo din cadrul ClickBrainiacs:

  • Link building Local: obtinerea de backlink-uri din cataloage care listeaza business-uri locale.
  • Publicarea de advertoriale seo in blogosfera: content writerii nostril vor scrie articole care vor descrie business-ul dvs. Aceste advertoriale vor fi publicate pe site-uri relevante care sa ajute la cresterea notorietatii site-ului.
  • Publicarea advertorialelor seo pe site-urile de televiziuni si presa: fiind de tipul ever-green content si avand metrici foarte buni, backlink-urile obtinute din aceste surse pot propulsa site-urile in pozitii fruntase.
  • Disavow link-uri toxice: identificarea link-urilor toxice care dauneaza site-ului si dezactivarea acestora.
  • Identificare link-uri pierdute
  • Analiza broken links
  • Link building intelligence: identificarea celor mai bune link-uri ale competitiei si listarea in sursele acestora.

USER EXPERIENCE

Conform ultimelor update-uri de la Google, nu doar factorii de seo on page si off page ajuta la plasarea site-ului in SERPs. Odata cu implementarea RANKBRAIN, indicatorii de user-experience au inceput sa conteze din ce in ce mai mult in calculul scoring-ului fiecarui website.

  • Viteza de incarcare: este un factor care influenteaza experienta utilizatorilor. In secolul vitezei, daca o pagina nu se incarca repede utilizatorii nu vor avea rabdare si vor iesi de pe site, motiv pentru care viteza a devenit un factor de ranking.
  • Indicatorii de user experience: Bounce rate, timpul pe site, numarul de pagini per sesiune, ctr-ul, zonele din site in care se dau click, rata de conversie, toti acesti factori influenteaza modul in care Google plaseaza un site in SERPs

Cu optimizarea seo poti ajunge pe prima pagina Google

Suntem aici pentru a discuta despre business-ul tau si pentru a-l intelege. Alegerea campaniilor seo adecvate pentru site-ul tau sunt conditionate de intelegerea modului de functionare al business-ului.

In cadrul agentiilor seo, circula o gluma care spune “daca vrei sa ascunzi un site mort, plaseaza-l pe pagina 2”. Avand in vedere ca CTR-ul (numarul de click-uri efectuate impartit la totalul cautarilor ) pentru pozitiile 8, 9 este de maxim 3, 4%, daca site-ul tau este pozitionat pe pagina 2, nu vei castiga aproape deloc trafic organic.

Intr-o lume tot mai prezenta in mediul online, in care din cei in ce mai multe business-uri investesc in servicii seo profesionale a devenit mandatory sa ai campanii seo active si performante.

9+

Ani Experienta

100+

Numar Clienti

248%

Crestere Trafic Organic

57%

Crestere Pagini/Sesiune

Optimizarea seo - un boost pentru afacerea ta

Fie ca esti un startup sau un business prezent de ceva timp pe piata, a intelege ce inseamna optimizarea seo si a alege sa implementezi o strategie adecvata iti va propulsa site-ul in pozitii de top in motorul de cautare Google.

Fie ca folosesti Google ADS, fie SEO, cele 2 strategii de marketing merg mana in mana.

A avea un site optimizat din punct de vedere seo on page, va face ca anunturile tale din Google Ads sa fie mult mai relevante, sa ai un scor de calitate mai mare al campaniilor si implicit un cost cu coversia mai mic. Pe termen mediu si lung, serviciile seo au cel mai mic cost/achizitie din toate canalele de promovare disponibile.

Motive pentru a incepe o strategie de optimizare seo cu agentia ClickBrainiacs

8 ani de experienta
Peste 100 de clienti
Peste 250 de campanii de seo desfasurate cu success
Echipa formata din specialisti seo
Infrastructura seo performanta
Parteneriate cu media tv
Monitorizare si raportare activa a campaniilor
Rank Tracking (Pozitionare) pentru cuvintele cheie

Testimoniale Clienti

Solicita o oferta de pret pentru optimizarea seo

Haideti sa discutam despre cum putem creste business-ul dumnevoastra in mediul online.