Ponturi SEO pentru a atrage mai mult trafic in perioada sarbatorilor de iarna (part II)

  • December 19, 2017
  • Blog
No Comments

Optimizarea SEO este vitala pentru un business online. SEO reprezinta felul in care ajungem la oameni si le spunem lor, cat si lui Google, cine suntem si ce oferim. Lucrurile devin si mai greu de spus in frenezia sarbatorilor de iarna.

Din acest motiv, continuam astazi cu partea a doua din seria “Ponturi SEO pentru a atrage mai mult trafic in perioada sarbatorilor de iarna”.

Verificati viteza de incarcare a site-ului
Specialistii spun ca fiecare secunda de delay va duce la scaderea satisfactiei clientilor cu 16% si a ratelor de conversie cu 7%. Profitati de sarbatorile de iarna pentru a revizui viteza in care se incarca landing pages. Utilizati Google Analytics si uitati-va la “Site speed” pentru a vedea timpul de incarcare al unei pagini si vedeti totodata cum se leaga acest lucru cu performanta acelei pagini.
Fiti atenti la marimea pozelor si micsorati-le daca este nevoie.

Creati ghiduri pentru cadourile de Craciun
Ghidurile de cadouri sunt utile pentru utilizatori pentru ca le afiseaza o mare parte din produsele pe care cu siguranta le cauta. Mai departe, poate vor da si un share pe social media cu ghidul vostru.
In plus, ghidurile de cadouri vor reduce din numarul de click-uri dintre pagina de homepage si paginile de produsele specifice de sarbatori. Acest lucru reprezinta un plus pentru optimizarea SEO pe care robotii lui Google il vor adauga in scorul site-ului vostru. Totodata, reprezinta si o unealta extrem de utila prin care utilizatorii sa devina clienti. Cum? Veti targeta si utilizatorii ce folosesc termeni generali in cautari, cu formulari precum: “cadoul perfect pentru iubita”, “gadgeturi cadou barbati”, “cele mai bune gadgeturi pe care sa le oferi cadou de Craciun”.

Este recomandat sa faceti o noua pagina web pentru ghidul de cadouri, si nu sub forma unui micro-site. Chiar daca acest lucru nu conteaza pentru utilizatori pentru ca nu le disturba navigarea, pentru SEO reprezinta o mare diferenta. Linkul unei noi pagini web se va bucura de toate beneficiile SEO pe care site-ul vostru le-a dobandit deja.

Site-ul vostru sa fie mobile-friendly si cu principii de local SEO
Oamenii sunt pe fuga si vor sa rezolve multe lucruri in acelasi timp, mai ales de sarbatori. Smartphone-ul este aliatul lor de nadejde. Fie ca doar navigheaza in cautarea ideilor de cadouri perfecte, fie ca vor si comanda produsul, este important sa oferiti o experienta buna de utilizator si pe telefonul mobil.
In plus, nu uitati de local SEO (sau SEO de vecini). Mai ales daca aveti si un magazine fizic, prin SEO local le spuneti oamenilor unde sunteti, iar ei va vor gasi mai repede.

Printre elementele de local SEO se numara:

  • folositi Geo Tags/ Microformat/ Structured data pentru a semnala motoarelor de cautare locatia targetata;
  • numele, adresa si numarul de telefon sa fie folosite pe fiecare pagina a site-ului;
  • adaugati Google Maps pe pagina de contact;
  • utilizati numele locatiei in URL, titlu, meta descriere, alt text etc.

Local SEO va juca un rol determinant pentru afacerea voastra. De ce? Il va ajuta pe Google sa decida daca veti aparea in primele rezultate la cautarile efectuate de pe smartphone.

Craciunul si Revelionul constituie provocari serioase pentru oamenii angrenati in lumea Ecommerce, iar strategia SEO pentru sarbatorile de iarna poate fi asul vostru din maneca!

Daca nu ati citit prima parte din seria “Ponturi SEO pentru a atrage mai mult trafic in perioada sarbatorilor de iarna”, intrati aici.

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment