Ponturi SEO pentru a atrage mai mult trafic in perioada sarbatorilor de iarna (part I)

  • December 15, 2017
  • Blog
No Comments

Exista multe elemente de pus la punct in campaniile de marketing online pentru sarbatorile de iarna. O optimizare SEO poate nu este acum o prioritate pentru voi, insa tineti cont de faptul ca SEO are nevoie de o verificare periodica pentru ca Google si utilizatorii sa te tina minte si pentru a te mentine astfel in primele rezultate de cautare.

Profita de perioada sarbatorilor pentru a revizui si optimiza din nou strategia SEO!

In continuare, veti afla cateva ponturi SEO ce vor fi utile in campaniile de Craciun si Revelion:

  1. Informati-va care sunt cuvintele-cheie pentru afacerea voastra

Chiar daca aveti deja o lista de cuvinte-cheie care a obtinut rezultate bune, creati acum o lista de cuvinte-cheie specifica de sarbatori. Cu ce va ajuta? Veti atrage atentia unor clienti noi, ce sunt in cautarea cadoului perfect. Scufundati-va in rapoartele Google Trends pentru a descoperi ce termeni cauta frecvent utilizatorii si actualizati-va cuvintele-cheie pentru a va adapta schimbarilor.

  1. Fiti intelligenti cu link-urile voastre

Elemente vitale pentru SEO sunt linkurile, fie ca este vorba despre linkuri externe, fie ca este vorba despre linkuri interne. Linkurile maresc atat sansele ca oamenii sa va gaseasca pagina, cat si credibilitatea continutului vostru.

In timp ce va ganditi unde sa plasati strategic linkurile interne, folositi-va de landing pages pentru a afisa promotii de sarbatori si optimizati expunerea care exista deja.

 

  1. Creati pagini “cu produse in curand”

Incepeti din timp pregatirile de iarna, creati pagini de previzualizare cu cateva produse destinate sarbatorilor pentru a va informa clientii loiali despre ce urmeaza sa vina. Faceti acest lucru chiar daca nu ati terminat cu achizitia elementelor de sarbatori.

Astfel, nu numai ca veti atrage atentia clientilor vostri, dar va functiona in favoarea voastra si la partea de SEO.

Utilizati pagini de “Produse in curand” pentru a incepe cu partea de link building si pentru a obtine din timp o pozitie buna in cautarile relevante legate de sarbatorile de iarna. Si mai mult de atat, tine-ti cont ca robotii-paienjeni a lui Google adora paginile bine rankate ce sunt mereu actualizate.

Asadar, lansati un mesaj cu “produse in curand” sau cu anumite produse tematice, si actualizati-l in mod regulat in timpul sezonului de sarbatori. Acest lucru va creste traficul catre acea pagina si, in cele din urma, va spori vanzarile in perioada de sarbatori.

 

Tineti minte, SEO nu este niciodata o activitate la care ati lucrat o data si puteti spune ca ati terminat. O optimizare SEO reprezinta un proces ce trebuie reluat periodic. Pentru partea a doua din seria “Ponturi SEO pentru a atrage mai mult trafic in perioada sarbatorilor de iarna” intrati aici.

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment