Promovarea folosind Youtube – o solutie viabila – Partea 1

  • April 17, 2018
  • Blog
No Comments

Platforma de continut video online Youtube a devenit din ce in ce mai populara in ultmii ani. Peste 300 de ore de continut sunt uploadate in fiecare minut pe aceasta platforma, iar Youtube a devenit al treilea cel mai mare website din lume dupa Google si Facebook. Avand in vedere faptul ca platforma este detinuta de catre Google, aceasta a devenit in timp si al doulea cel mai mare motor de cautare.

In fiecare zi, utilizatorii Youtube vizioneaza o suma totala de un miliard de ore de continut video, iar un utilizator normal vizioneaza minim 40 de minute de continut in fiecare zi prin intemediul dispozitivului mobil. Dar ce inseamna toate aceste statistici pentru un antreprenor la inceput de drum care doreste sa isi solidifice brandul in mediul online? Raspunsul este simplu, Youtube este calea catre succes, este o carte de vizita a noii dumneavoastra afaceri la fel de mult ca si Facebook.

Reguli de luat in considerare cand folositi Youtube

Daca v-am convins sa incercati sa folositi aceasta platforma uimitoare pentru a va atrage mai multi clienti si pentru a va mari comunitatea de fani din jurul brandului dumneavoastra, atunci trebuie sa stiti ca sunt cateva reguli de baza pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand va creati canalul de Youtube.

Avand in vedere ca acesta va va ajuta sa interactionati la un nivel mai profund cu utilizatorii, este imperios necesar ca inca de la bun inceput sa aveti in minte o strategie de continut impecabila. In primul rand va trebui sa va ganditi ce vreti sa exprimati prin intermediul videourilor pe care le veti uploada pe canalul dumneavoastra. Vor fi recenzii la propriile produse, tutoriale, sau alte materiale educationale? Ce vor fanii dumneavoastra sau cei care utilizeaza produse ale competitiei sa vada? Cum veti putea sa aduceti valoare in piata prin intermediul videourilor realizate? Dupa ce va raspundeti la toate aceste intrebari si realizati un studiu privind audienta dumneavoastra cu ajutorul Facebook Insights si Google Analytics, urmeaza pasul al doilea, realizarea continutului.

Videoclipurile pe care le veti urca pe platforma vor trebui sa fie personificarea spiritului brandului dumneavoastra. Nu exista scurtaturi cand vine vorba de Youtube, va trebui sa demonstrati cat de “profi” sunteti prin intermediul acestor videouri asa ca realizati-le ca la carte! Profesionalismul trebuie sa fie principalul cuvant care va sta la baza canalului dumneavoastra de Youtube!

Intr-un articol viitor vom invata despre optimizarea videoclipurilor si a canalului in sine pentru a putea sa strangeti cat mai multe vizualizari si abonati intr-un timp scurt si de asemenea vom discuta si despre Youtube ads si alte functii minunate ale acestei platforme extraordinare!

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment