Surse neexploatate de cuvinte cheie

  • January 11, 2018
  • Blog
No Comments

Cuvintele cheie reprezinta nucleul unei optimizari SEO. Sunt instrumentele prin care le spuneti utilizatorilor cine sunteti si ce oferiti.

Research-ul este extrem de important pentru a alege cuvintele cheie relevante pentru tine. Insa, gandeste-te ca toata lumea foloseste cam aceleasi instrumente pentru a realiza acest pas, inclusiv competitia ta.

Ai ramas in pana de idei sau vrei sa gandesti “outside the box”? Iata cateva surse la care nu te-ai fi gandit initial ca te pot ajuta sa descoperi noi cuvinte cheie.

1.Wikipedia
Wikipedia reprezinta o adevara mina de aur pentru cuvinte cheie. Felul in care Wikipedia isi prezinta subiectele reprezina o oportunitate pentru tine de a face o lista de cuvinte cheie, apropiate la nivel semantic.

2.Google Trends
Chiar daca este unul dintre cele mai bune instrumente pentru research, Google Trends este subapreciat.
Odata ce ai pus ochii pe un trend, creioneaza si publica cat mai repede un continut despre el. Daca ai reusit sa faci acest lucru inainte de competitie (poate competitia nici nu s-a prins inca de noul trend), ai pornit deja cu un avantaj. Pentru a profita la maximum de acest potential oferit de Google Trends, ai nevoie si de o retea puternica de social media. Promoveaza continutul pe toate paginile de social media pe care le ai si astfel poti obtine cel mai mare share pe trafic.

3.Quora
Cum poti exploata Quora? Uita-te dupa intrebarile care au legatura cu nisa ta. Vei descoperi idei grozave de cuvinte cheie despre care sa creezi un continut.
Te poti baza pe cuvintele cheie pe care le gasesti pe Quora. De ce? Publicul tau tinta deja pune aici intrebarile, la care tu poti oferi cel mai bun raspuns in continutul creat de tine.

4.Google related search
Poate cel mai ignorat instrument din istoria de content marketing si de optimizare SEO.
Cand ai facut o cautare, poate ai observat ca gigantul Google iti mai ofera cateva exemple de related searches.
Majoritatea celor implicati in content marketing ignora aceste rezultate. Este adevarat ca unele dintre ele sunt absurde, dar poti gasi acolo si exemple de diamante neslefuite.

Pentru a fi eficient lucreaza cu doua instrumente. Realizeaza o lista cu exemplele pe care le-ai gasit in Google Related Search. Apoi, poti analiza volumul lor de cautare, nivelul de competitie si intentia comerciala prin intermediul lui Google Keyword Planner. Aceasta strategie te poate ajuta sa alegi cele mai eficiente cuvinte cheie pentru afacerea ta.

Daca un produs are un Unique Selling Proposition, prin care se diferentiaza de competitia, de ce nu ai incerca aceste surse neexploatate de cuvintele cheie prin care TU sa te diferentiezi de competitie?

 

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment