Tehnici simple de SEO de care poate ai uitat (partea a doua)

  • February 15, 2018
  • Blog

SEO este modalitatea prin care spunem clar utilizatorilor si lui Google cine suntem si cu ne ocupam. De aceea, este important sa ne amintim esenta SEO.

Continuam astazi cu inca 2 exemple importante de tactici SEO pe care oricine la poate aplica pentru a imbunatati ranking-ul unui website.

4.Creeaza o lista si apoi verific-o de doua ori

Avem multe de facut si sunt multe detalii de pus la punct. Din aceasta cauza, putem omite fara sa vrem anumite lucruri cand facem un audit SEO.

Fa o lista si tine-o langa tine pentru a verifica daca ai facut elementele de baza.

Iti va fi de ajutor sa le ai la vedere, cand vei fi distras de momentele de creativitate si te loveste inspiratia pentru continut.

Iata o lista de principii de baza pentru structura paginii de blog, cat si pentru structura celorlalte pagini de pe website-ul tau:

– Foloseste cuvantul cheie in URL, titlu, introducere si incheiere

– Nu folosi de prea multe ori cuvantul cheie in cadrul articolului (5 este numarul maxim)

– Titlul sa nu aiba mai mult de 65 de caractere

– Include linkuri interne, cat si linkuri externe (cel putin 2-3)

– Da o denumire imaginii, relavanta cu subiectul abordat

– Include cuvantul cheie in metadescriere pentru a imbunatati CTR-ul (nu depasi 250 de cuvinte)

– Aranjeaza textul cu heading tags

– Adauga un call to action (un share pe social media, urmatorul pas pentru o conversie, inscriere la newsletter etc)

In momentul in care faci partea tehnica, poti uita de esenta. Gandeste-te la utilizator, creeaza o experienca placuta pentru el si apoi treci prin lista de detalii tehnice.

5.Creaza o strategie eficienta de cuvinte cheie mergand pe o singura linie

Nu mai incerca sa faci mai multe lucruri deodata, ci concentreaza-te sa faci un singur lucru si bun.

Porneste cu nisa in care esti relevant si transforma-te in cea mai buna varianta pentru acel lucru.

Creeza un continut relevant, complet si cu o documentare amanuntita. Creioneaza mai multe variante de continut pentru a putea raspunde la toate intrebarile pe care le poate pune cineva despre domeniul tau.

Aceasta strategie de cuvinte cheie (numita strategia “pillar”) te poate ajuta sa devii o autoritate in domeniul tau, o sursa de incredere la care vin utilizatorii cand vor sa afle ceva legat de domeniul in care activezi. Afacerea ta online este despre gradinarit? Scrie articole relevante si interesante in aceasta zona pentru a atrage pasionatii de gradinarit.

 

Care este strategia SEO numarul 1 si cea mai simpla? Cand tii cont de prietenul tau numit experienta de utilizator. Google te va premia pentru aceasta abordare.

Daca nu ai apucat sa vezi prima parte din seria “Tehnici simple de SEO de care poate ai uitat”, o poti gasi aici.

 

Despre Noi

Suntem o echipa de oameni tineri dar pasionati de marketing online. Scopul nostru este sa livram cele mai bune strategii de marketing adaptate pentru fiecare business in parte.

Solicitati un 
Audit SEO Gratuit

Vrei sa afli care sunt motivele pentru care site-ul tau nu este in top 10 Google? Vrei sa stii ce ar trebui facut pentru a creste nivelul vanzarilor?

Mai multe articole

Lasati un Comentariu