Tot ce trebuie sa stii despre extensiile de anunturi

No Comments

Extensiile de anunturi – o parte importanta a optimizarii anunturilor dvs. cu cautare platita

Acestea va pot ajuta sa obtineti un avantaj competitiv, sa imbunatatiti performanta si sa cresteti CTR-ul. Extensiile de anunturi sunt, de asemenea, un factor important in ceea ce priveste clasarea anuntului. Unele dintre aceste extensii sunt manuale, ceea ce inseamna ca trebuie sa le instalati singur. Altele sunt automate, adica sunt aplicate automat atunci cand sunt indeplinite anumite conditii. Desigur, unele extensii se pot inscrie in ambele situatii.

Extensii manuale

Multe extensii manuale sunt disponibile pentru dvs, dar asta nu inseamna ca trebuie sa le folositi pe toate. In schimb, veti fi nevoiti sa faceti un pas inapoi si dezvoltati o strategie complexa de mesaje pentru anunturi si extensii.

Sitelinkuri

Sitelink-urile sunt afisate intr-o varietate de moduri, in functie de dispozitiv, de pozitia anuntului si de alti factori. Puteti adauga sitelink-uri la nivel de cont, de campanie sau de grup de anunturi. Puteti specifica textul de legatura (textul care apare in anunt) si adresele URL (paginile pe care se face click). Sitelinkurile pot fi manuale sau automate.

Cand sa utilizati

Sitelinkurile sunt relevante pentru majoritatea conturilor.

Sfaturi:

  • Puteti include sitelinkuri pe paginile LinkedIn, Twitter, Facebook si YouTube ale companiei;
  • Fiecare sitelink dintr-o campanie sau grup de anunturi trebuie sa fie directionat catre o adresa URL unica;
  • Relevanta si scorurile de calitate bune ajuta la afisarea sitelink-urilor mai des;
  • Puteti crea sitelink-uri specifice pentru dispozitive mobile prin bifarea preferintelor dispozitivului atunci cand construiti sitelink-urile.

Instiintarile

Extensii de anunturi

Acestea va permit sa includeti text suplimentar pentru a evidentia informatii specifice despre produsele si serviciile companiei dvs. Propunerile vor aparea intr-o varietate de moduri, in functie de dispozitiv si de alti factori. Puteti adauga descrieri la nivel de cont, de campanie sau de grup de anunturi. Puteti alege unde sa le adaugati, sa creati textul cu indicativ si sa programati cand doriti sa apara.

Cand sa utilizati

Propunerile trebuie folosite pentru a evidentia diferentiatorii. Ele sunt adesea utilizate pentru a promova oferte speciale, cum ar fi transport gratuit. Ganditi-va la ele ca la beneficii (fata de caracteristici) in publicitatea dvs.

Tips & Tricks:

Trebuie sa creati cel putin doua inscriptii pentru ca acestea sa poata fi afisate. Google recomanda crearea numarului maxim, care este de patru.

Fragmente structurate

Extensiile de anunturi fragmentate structurat va permit sa evidentiati anumite aspecte pentru segmentele de publicitate oferite. Daca faceti publicitate pentru un hotel, de exemplu, puteti oferi unele facilitati ale hotelului (de ex., Wi-Fi gratuit, un centru de afaceri, un centru de fitness). Daca nu includeti fragmente structurate in campaniile dvs., Google poate include automat fragmente structurate dinamice.

Cand sa utilizati

Utilizati fragmente structurate pentru a va concentra pe materiale tangibile. Ganditi-va la acestea ca la caracteristici (spre deosebire de beneficii).

Sfaturi:

  • Aveti nevoie de cel putin trei fragmente pentru aceasta extensie pentru afisarea cu anuntul dvs;
  • Fragmentele trebuie sa fie strans legate de antetul dvs., in caz contrar pot sa nu apara.

Extensiile de apel

Extensii de apel  va permit sa adaugati numere de telefon la anunturile dvs. Cand se afiseaza extensiile de apel, utilizatorii pot face click pentru a apela direct compania, fara a fi nevoie sa introduceti numarul de telefon.

Cand sa utilizati

Utilizati extensiile de apel daca aveti o echipa care poate gestiona apelurile telefonice. Aceste extensii functioneaza bine pentru clientii potentiali care stiu exact ce doresc si nu doresc sa piarda timp, facand click pe site-ul dvs, localizand numarul de telefon.

Extensii de mesaje

Prin extensiile de mesaje permiteti utilizatorilor sa faca click pe anuntul dvs. si sa va contacteze prin mesaj text. Creati un mesaj in prealabil. Acest mesaj este apoi pre-populat in aplicatia de mesagerie a persoanei cand se face click. Puteti adauga extensii de mesaje la nivelul contului, al campaniei, al grupului de anunturi sau al anuntului. Extensiile de mesaje pot fi difuzate in orice campanie de cautare, grup de anunturi sau anunt.

Cand sa utilizati

Acesta este un alt mod de a face mai usor pentru clientii potentiali sa ajunga la dvs.

Tips & Tricks:

Iti este frica ca vei fi coplesit de un numar mare de mesaje text? Exista rezolvare. De exemplu, puteti conecta extensiile de mesaje la software-ul de chat de la terti, trimite automat mesaje text la e-mail de la extensiile de mesaje programate, astfel incat acestea sa se afiseze numai in timpul programului de lucru.

Extensii de locatie

Cu ajutorul extensiilor de locatie veti ajuta potentialii clienti sa va gaseasca mai usor afacerea si va veti creste vizibilitatea, odata cu vanzarile. Aceste extensii indica punctul de lucru, numarul de telefon si loactia de pe harta, alaturi de un text publicitar. Pe mobil, acestea includ un link ce ofera directionare.

Cand sa utilizati

Utilizati extensiile de locatie atunci cand aveti un business cu o locatie fizica, cum ar fi, o cafenea. Aceste extensii va vor ajuta sa faceti trafic pietonal in magazinul dvs. Extensiile de locatie sunt potrivite in special pentru lanturile de comert cu amanuntul si pentru dealerii auto sau orice alt tip de afacere in care afiliatii dvs. transporta produsele dvs.

Sfaturi:

  • Puteti adauga mai multe adrese prin conectarea contului dvs. la Google my Business;
  • Pentru a afisa extensiile de locatie, trebuie sa va conectati contul Google my Business, la contul de Google Ads.

 

Extensii de pret:

Prelungiri de preturi apar sub anuntul dvs. si arata produse si informatii despre preturi specifice. Ele pot fi afisate in diferite moduri:

  • Fiecare prelungire de pret va avea o legatura proprie;
  • Persoanele care fac click pe extensia de pret vor fi directionate instant catre site-ul web destinat.

Cand sa utilizati

Utilizati aceste extensii atunci cand doriti sa evidentiati un anumit produs sau serviciu. Ele va pot ajuta sa mutati inventarul mai repede.

Sfaturi:

  • Chiar daca produsul dvs. nu este cel mai ieftin de pe piata, extensiile de pret sunt recomandate;
  • Anunturile cu extensii de pret pot avea rate mai ridicate de click decat cele care nu fac acest lucru, conform unor studii de caz.

Promovarea extensiilor

Extensiile de promovare sunt recomandate pentru evidentierea vanzarilor si promotiilor din anunturile dvs.

Cand sa utilizati

Utilizati aceste extensii ori de cate ori aveti o vanzare sau o afacere speciala pe care doriti sa o promovati.

Extensii de aplicatii

Extensii de aplicatii  va permit sa includeti un link catre aplicatia dvs. mobila in anuntul dvs.

Cand sa utilizati

Utilizati aceasta extensie daca aveti o aplicatie mobila live in Google Play sau Apple Store.

Extensii automate

Extensiile automate extrag automat date din diverse surse (paginile de destinatie si alte anunturi) pentru a crea extensii pentru anuntul dvs. Pentru a vedea valorile pentru extensiile automate, accesati fila Extensii din Anunturile Google. Accesati meniul derulant “Vedeti:” si alegeti “Raportul extensiilor automate”.

Rating-ul vanzatorului

Vanzarile cu extensii de vanzari sunt utilizate pentru a evidentia intreprinderile cu rating-uri ridicate din partea clientilor. Rating-urile vanzatorului este o combinatie de informatii si recenzii. Nu sunteti taxat pentru click-urile pe extensiile de rating ale vanzatorului.

Tips & Tricks:

In cele mai multe cazuri, evaluarile vanzatorului apar numai atunci cand o companie are 150 de recenzii unice si un rating compozit de 3,5 stele sau mai mare.

Alte extensii automate

Alte extensii automate din anunturile Google includ:

  • Instiintari dinamice;
  • Fragmente structurate dinamice;
  • Extensii de sitelinkuri dinamice;
  • Extensii de apel automate;
  • Extensii automate de mesaje;
  • Extensii automate de locatie.

Toate aceste extensii automate functioneaza in mod similar cu echivalentele lor manuale. Puteti renunta la multe dintre aceste extensii automate. Din fila Extensii la anunturi accesati meniul derulant “Vedeti:” si alegeti “Raportul extensiilor automate”.

Extensii de anunturi Bing

Extensiile de anunturi Bing includ:

  • Extensii de sitelink-uri;
  • Sitelink-uri imbunatatite;
  • Extensii de locatie;
  • Extensii de apel;
  • Extensii de tiparire;
  • Extensiile de examinare;
  • Extensii structurate pentru fragmente;
  • Extensii de aplicatii;
  • Extensii de imagini.

Dupa cum puteti vedea, aceste extensii de anunturi sunt similare (in cea mai mare parte) ca cele oferite de anunturile Google. Cu toate acestea, exista cateva diferente.

Extensii de locatie

Extensii de locatie in Bing ofera utilizatorilor iPhone o modalitate usoara de a solicita coordonatele afacerii dvs. O cursa caracteristica pentru extensiile de locatie permite utilizatorilor sa faca click pe butonul de actiune, ce lanseaza aplicatia Uber.

Cand sa utilizati

Utilizati extensiile de locatie daca compania dvs. doreste sa incurajeze traficul local, cum ar fi un magazin sau restaurant.

Extensii de imagini

Extensiile de imagini permit adaugarea de imagini pentru a atrage atentia si pentru a creste recunoasterea marcii.

Cand sa utilizati

Utilizati aceste extensii ori de cate ori doriti ca anuntul dvs. sa iasa in evidenta vizual.

Sfaturi:

  • Puteti asocia pana la sase imagini cu fiecare campanie sau grup de anunturi;
  • Puteti indica o adresa URL unica pentru fiecare imagine.

Extensiile de examinare

Extensiile de examinare reprezinta o modalitate excelenta de a evidentia recenziile clientilor la nivelul anunturilor pe Bing. Click-urile extensiilor de recenzii sunt gratuite si directioneaza utilizatorii catre recenzii de la terti.

 

This is author biographical info, that can be used to tell more about you, your iterests, background and experience. You can change it on Admin > Users > Your Profile > Biographical Info page."

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment