Trenduri SEO 2018 – part I

  • December 27, 2017
  • Blog
No Comments

Cand vorbim despre online makerting, nu exista o strategie mai competitiva si care are un ritm de evolutie mai dinamic ca optimizarea SEO. Din aceasta perspectiva, este greu sa dai un raspuns exact la intrebarea care sunt cele mai inportante trenduri SEO in 2018?

Insa, sunt asteptate schimbari SEO la orizont pentru 2018, iar mai jos veti gasi trenduri SEO ce se vor dezvolta in 2018:

1. Optimizare SEO pentru intentie
Google se concentreaza din ce in ce mai mult sa ofera rezultatele de cautare pe baza intentiei utilizatorilor. Mai exact, factorii de rankare ai lui Google vor tine cont si mai mult de intentia cuvantului-cheie.

De exemplu, pentru cuvintele-cheie ce arata clar intentia utilizatorului de a cumpara, Google va prioritiza site-urile de e-commerce. De ce? Pentru ca scopul utilizatorului este de a face o achizitie, nu de a afla informatii.
Acelasi principiu este valabil si pentru cuvintele-cheie ce denota intentia de a informa. In aceste cazuri, Google va afisa site-uri media ce se bucura de o mare credibilitate.

Trendul SEO pentru 2018 spune asa: treceti de la o optimizare generica a continutului in care sa introduceti cuvinte-cheie, la o optimizare mai contextuala a continutului, bazata mai mult pe intentia utilizatorului.

2.O experienta de utilizator superioara
Astazi, pretentiile utilizatoriilor au crescut si vor solutii rapide la probleme lor.
De aceea, o experienta buna de utilizator din perspectiva SEO consta in mai mult decat o viteza rapida a site-ului. Consta in citirea cu usurinta a continutului vostru. Consta intr-o navigare intuitiva. Consta in arhitectura informatiei. Consta in design.
Google s-a exprimat clar ca o experienta de utilizator coerenta si cursiva este o parte importanta a sistemului lui de rankare. Iar aceasta experienta de utilizator coerenta si cursiva trebuie sa fie bine adaptata atat pentru mobil, cat si pentru desktop.

3.Voice search va creste
Google a lansat recent Google Asistent pentru toate dispozitivele ce ruleaza pe Android. Un detaliu foarte important care va contura felul in care va fi utilizat voice search-ul. Cum? Un trend SEO in 2018 va consta in folosirea de voice search mai ales pe telefoanele mobile in detrimentul pc-urilor.

In afara de acest lucru, ati auzit de boxele inteligente, cum sunt Amazon Echo, Blast sau Megablast? Sunt activate de voce. Astfel, utilizatorii se vor obisnui din ce in ce mai mult sa interactioneze cu rezultatele din motoarele de cautare doar cu vocea si cu urechile lor. Ganditi-va ca acest lucru poate duce la schimbarea tipului de cautare si remodela felul in care afacerile se raporteaza la SERP.

4.Optimizati-va strategia SEO pentru voice search
Acuratetea asistentilor virtuali continua sa se imbunatateasca. De ce este important acest amanunt? Va trebui sa va optimizati strategia SEO pentru voice search.

Mai exact, concentrati-va atentia pe cuvinte, fraze si la sintaxa folosite in limbajul de zi cu zi. De asemenea, ganditi-va la un continut bine structurat, care poate fi spart in fragmente mai mici, capabil sa raspunda pe rand la mai multe cautari ale utilizatorilor.

Este vital pentru afacerea voastra online sa fiti informati constant si sa fiti cu ochii pe schimbarile din mecanismul viu numit SEO.

Stati pe aproape! Maine veti gasi pe blogul nostru de la Clickbraniacs partea a doua din seria Trenduri SEO 2018!

 

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

More from our blog

See all posts

Leave a Comment